Zbraja se tako i novčana korist i gubitak grandioznog spektakla kojeg je na ulicama promatralo mijun gledatelja, s još dvije mijarde ljudi pred malim ekranima.
Iako je vjenčanje državu bacilo u minus od oko 20 milijuna funti zbog osiguranja i čak dvije milijarde zbog proglašavanja petka praznikom, britanski su mediji izračunali kako će idućih nekoliko godina zbog popularnog para Britanija bilježiti dodatne turističke posjete. Stranica VisitBritain računa tako da će na Otok stići dodatnih četiri milijuna posjetitelja, te će zemlja zaraditi oko dvije milijarde funta.
Inače, kraljevsko vjenčanje je, sa 74 klika i lajka u sekundi na Facebooku postalo šesti najgledaniji događaj u povijesti interneta. Bolje rezultate imaju samo veliki sportski događaji.
A što se tiče proslave ulaska u bračnu luku, Kate i William su je u subotu navečer nastavili u Buckinghamskoj palači, u društvu 300 najbližih prijatelja i obitelji. Plesalo se do sitnih sati na zabavi u disco stilu, a princ Harry, Williamov kum, održao je svoj dugoočekivani govor čiji detalji još nisu procurili u javnost.
Svi britanski mediji opisuju u koju se haljinu presvukla Kate: u večernju toaletu čiji dizajn potpisuje Sarah Burton iz kuće A. McQueen, koja je osmislila i vjenčanicu.
U subotu će se mladenci uputiti na dvotjedni medeni mjesec gdje je "sunčano i toplo".
Vezani članci:
arti-201104290102006 arti-201104290445006 arti-201104290300006 arti-201104290646006