"Pozdravlja ga se kao 'pobjedu' konzervativaca koje podupire Katolička crkva... Prema Wikipediji, 'turizam u Hrvatskoj je značajan izvor prihoda tijekom ljeta, a Hrvatska je 18. najpopularnija turistička destinacija svijeta... Turizam dominira hrvatskim sektorom usluga i zauzima do 20 posto BDP-a'. Možda više neće, ha? Mislim, zašto bi itko tko podupire jednaka prava za istospolne parove trošio svoje dolare u Hrvatskoj?", pita se jedna blogerica na stranicama američkog Montreal Gazettea.
"Za pretpostaviti je da će ljudi bojkotirati tu zemlju zbog ovog načela. Da, mogu vidjeti kako ovoj državi značajno opadaju prihodi od turizma", zaključuje.
I američki Bloomberg navodi da je ovaj referendum prijetnja najvećoj industriji – turizmu.
Poziv na bojkot
"Zbog obale duge 5.835 kilometara, turizam je krvotok zemlje. Ovakvim izjašnjavanjem riskira se nanošenje štete 9,5 milijardi dolara vrijednoj industriji, kojoj se pripisuje petina ekonomskog outputa i to na način da izazove pozivanje na bojkot od strane grupa za zaštitu prava homoseksualaca", navodi se u tekstu.
"Ako referendum prođe, o tome će pisati svi gej mediji na svijetu i to će dovesti do poziva na bojkot Hrvatske, ne samo od strane homoseksualaca, nego i njihovih obitelji i prijatelja", rekao je BloomberguPaul Barnes iz Europske udruge gej putnika (GETA), koja preporučuje 50 hotela u Hrvatskoj. Barnes ističe da je referendum poruka LGBT ljudima da nisu dobrodošli i da će biti doživljena kao negativni momenat, katalizator u mobilizaciji gej zajednice.
Citiraju i javno lice inicijative U ime obitelji Željku Markić, koja je gej ljudima koji bi eventualno bojkotirali Hrvatsku kao turističku destinaciju poručila da će "uvidjeti da mogu ljetovati na vrlo malo mjesta". Bloomberg navodi i da je Hrvatska prilično zadužena i da jedva vraća dugove, poput Grčke.
Nešto vas je oduševilo, naljutilo, rastužilo ili potaknulo da potražite dodatne informacije? Za slanje konstruktivnih, smislenih komentara uveli smo posebnu adresu komentari@portal.net.hr kako bismo i dalje saznali što mislite o temama o kojima pišemo.
Namjera nam je redovito objavljivati komentare čitatelja za koje procijenimo da su konstruktivni te da iz njih svi zajedno možemo nešto naučiti.
Pišite nam.