U tipičnom primjeru japanske ljubaznosti i efikasnosti, najprije je objavljena velika isprika zbog "poremećaja i problema", a onda su radnici prionuli na posao i radili bez prestanka kako bi ogromnu rupu zatvorili za samo nekoliko dana.
Saniranje je uključivalo zamjenu kanalizacijskih, vodovodnih i plinskih cijevi, električnih i telefonskih vodova, kao i prometnih znakova i semafora koje je progutala zemlja, piše Guardian.
Gradonačelnik Fukuoke (1,4 milijuna stanovnika) Soichiro Takashima kaže da je taj dio ceste sada 30 puta jači nego prije i da panel stručnjaka i dalje radi na utvrđivanju uzroka otvaranja rupe.
Osim toga, nije propustio spomenuti da se čitava stvar "malo otegla" jer je zdravstveni i sigurnosni pregled saniranog dijela ceste potrajao malo duže od planiranog.
Lokalni mediji izvještavaju da je rupa bila široka 30, dugačka 27 i duboka 15 metara i da su je najvjerojatnije izazvali radovi na iskopavanju stanice podzemne željeznice u blizini.
Radnici su u ekspresnom roku napunili rupu sa 6.200 kubnih metara pijeska i cementa, baš kao što su brzo sanirali posljedice katastrofe koja je zadesila Japan nakon potresa u ožujku 2011. godine, kada je radnicima trebalo samo šest dana da "zakrpaju" rupu od 150 metara koja se otvorila na cesti kod Tokija.
Brojni komentari na društvenim mrežama otkrivaju da su korisnici navikli da se saniranje sličnih problema i u njihovim zemljama razvuče na tjedne i mjesece i pokazuju istinsko strahopoštovanje prema japanskoj učinkovitosti.
A mi ćemo samo wannabe gradonačelnika svih Hrvata, koji se u predizbornoj kampanji hvalio da "dela više od Japanaca", podsjetiti da je svoju lokalnu "rupicu" veličine dva puta četiri metra i dubine oko sedam metara, sanirao punih 8 dana i još je čitav posao povjerio provjerenom kadru – jednom od svojih bezbrojnih kumova.