Tehnološki div Amazon je postao najvrjedniji brand na svijetu, pokazalo je istraživanje. Vrijednost Amazona porasla je na 315 milijardi dolara, čime je prestigao i Apple i Google.
Google i Amazon su zamijenili mjesta na ljestvici, dok je Apple zadržao drugo mjesto.
Osnovan 1994. u garaži Jeffa Bezosa, Amazon se popeo na vrh ljestvice zahvaljujući ključnim akvizicijama, vrhunskim korisničkim uslugama te inovativnom poslovnom modelu, prema Kantarovom priopćenju.
Među prvih deset kompanija ponovno su dominirale američke tvrtke
Apple na drugom mjestu s 309,5 milijardi dolara, Google treći s 309 milijardi dolara, a Microsoft na četvrtkom mjestu broji 251 milijardom dolara.
Facebook je zauzeo šesto mjesto na popisu sa nešto manje od 159 milijardi.
VEZANE VIJESTI
- U trgovine je stigla revolucija! Amazon otvorio prvu trgovinu bez blagajni: donosimo kako funkcionira kupnja bez blagajnica i redova?
- Evo zašto Amazon svojim zaposlenicima nudi 10.000 dolara samo ako daju otkaz!
Kao znak rastuće važnosti Azije, 23 od vodećih 100 su azijski brandovi, uključujući 15 iz Kine, pri čemu je Alibaba najvrjedniji kineski brand.