Potvrdilo istraživanje /

Amazon svrgnuo Google sa trona i postao najvrjedniji brand na svijetu

Image
Foto: AP Images

Google i Amazon su zamijenili mjesta na ljestvici, dok je Apple zadržao drugo mjesto

13.6.2019.
10:43
AP Images
VOYO logo

Tehnološki div Amazon je postao najvrjedniji brand na svijetu, pokazalo je istraživanje. Vrijednost Amazona porasla je na 315 milijardi dolara, čime je prestigao i Apple i Google.

Google i Amazon su zamijenili mjesta na ljestvici, dok je Apple zadržao drugo mjesto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osnovan 1994. u garaži Jeffa Bezosa, Amazon se popeo na vrh ljestvice zahvaljujući ključnim akvizicijama, vrhunskim korisničkim uslugama te inovativnom poslovnom modelu, prema Kantarovom priopćenju.

Među prvih deset kompanija ponovno su dominirale američke tvrtke

Apple na drugom mjestu s 309,5 milijardi dolara, Google treći s 309 milijardi dolara, a Microsoft na četvrtkom mjestu broji 251 milijardom dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Facebook je zauzeo šesto mjesto na popisu sa nešto manje od 159 milijardi.

VEZANE VIJESTI

Kao znak rastuće važnosti Azije, 23 od vodećih 100 su azijski brandovi, uključujući 15 iz Kine, pri čemu je Alibaba najvrjedniji kineski brand.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo