Sretni su turistički radnici jer Split je opet hit destinacija. Mamac za goste su restorani, ali i hoteli u samoj Dioklecijanovoj palači, u kojima je već na početku sezone veći broj noćenja.
"Mislim da će biti bolja s obzirom da je početak za 20 poso bolji, a prošle godien je sezona produžila do kraja 11. mjeseca. Očekujem porast", priznala je direktorica hotela Daliborka Koprta.
U gradu pod Marjanom sve brojke rastu. Tako je u prvih pet mjeseci broj dolazak veći za 26 posto, a noćenja za 25 posto u odnosu na prošlu godinu.
"I ovaj mjesec smo završili s porastom do 18, odnosno 20 posto što dolazaka, što noćenja. Tako da očekujem da će takvo biti cijelo ljeto i da nam sezona bude jedna od najuspješnjiih dosad", rekla je Alijana Vukušić, voditeljica Turističko-informativnog centra Split.
Brojna događanja, spomenici, ali i plaže u Split najviše privlače turiste iz SAD-a, Njemačke, Finske, Francuske i Koreje.
Bačvice odavno nisu više samo lokalna plaža, turistima je dobro poznato splitsko kupalište.
Sezona je već počela sa dvoznamenkastim porastom, a prema očekivanjama, tako će i nastaviti. Razloga za pjesmu - više nego dovoljno.