Splićani koji su vaterpolom 'zaludili' New York

Splitski dvojac koji čine Vibor Čilić i Srđan Mihaljević 'zaludili' su New York svojom novom igricom - oni su, naime, smislili i izradili vaterpolo igricu za popularni iPhone.

30.8.2010.
22:01
VOYO logo

Vibor i Srđan živi u Americi već više od deset godina, no kako kažu, još uvijek žude za svojim rodnim gradom i njegovim mentalitetom, je roni su ipak ''splitska dica''.

Vaterpolo su godinama trenirali u splitskom Mornaru, a zahvaljujući njemu došli su i u Ameriku. Sada mu se žele odužiti promovirajući ga kroz virtualni medij, ne bi li, kako kažu, dosegao razinu mainstreama, poput primjerice surfinga ili snowboardinga

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''S vaterpolom smo odrasli i uvijek ga nosimo u srcu. Kroz igricu želimo pružiti obožavateljima priliku da po prvi put osjete virtualni vaterpolo. Također, laicima i osobama zainteresiranima za sport pružamo šansu naučiti osnove o sportu, doslovno pred očima, na dlanovima…

Također, velika je prilika i da se nove generacije koje se tek počinju baviti sportom ovim virtualnim putem približe taktičkim varijantama i pozicijskim pravilima. Vaterpolo nije kao nogomet ili košarka, gdje možeš otići na bilo kakav javni teren i unapređivati tehniku i znanje. Upravo zato virtualna strana sporta je svrsishodna'', objasnili su Vibor i Srđan za Slobodnu Dalmaciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Osnovali smo Aquasapiens team koji se sastoji od profesionalaca iz različitih kutaka svijeta s različitim pedigreima, ali mix zasad funkcionira veoma dobro. Naša vizija je globalna. Planiramo doći u Zagreb u vrijeme polufinalnih i finalne utakmice Europskog vaterpolskog prvenstva i to iskoristiti za puštanje vijesti i početak gradnje fan baze, posebice putem društvenih mreža.

Na Facebooku je naša stranica AquasapiensH2OPologame, a na Twitteru H2OPologame.

Na Europskom prvenstvu se namjeravamo upoznati sa što više entuzijasta poput nas, te potražiti potencijalne sponzore i glasnogovornike'', rekao je uspješan splitski dvojac za Slobodnu.

Komercijalna strana projekta je, dodaju, dakako zanimljiva, ali ne i primarna. Cilj im je, objašnjavaju, takozvani organski rast, što znači iskoristiti prihode i zaradu za unapređenje igrice putem updatesa i upgradesa različitih funkcija u igrici, te prebacivanje na druge platforme tipa Android i iPad, kao i organiziranje različitih virtualnih turnira koji će voditi do pravih turnira...

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo