Splićani koji su vaterpolom 'zaludili' New York

Splitski dvojac koji čine Vibor Čilić i Srđan Mihaljević 'zaludili' su New York svojom novom igricom - oni su, naime, smislili i izradili vaterpolo igricu za popularni iPhone.

30.8.2010.
22:01
VOYO logo

Vibor i Srđan živi u Americi već više od deset godina, no kako kažu, još uvijek žude za svojim rodnim gradom i njegovim mentalitetom, je roni su ipak ''splitska dica''.

Vaterpolo su godinama trenirali u splitskom Mornaru, a zahvaljujući njemu došli su i u Ameriku. Sada mu se žele odužiti promovirajući ga kroz virtualni medij, ne bi li, kako kažu, dosegao razinu mainstreama, poput primjerice surfinga ili snowboardinga

''S vaterpolom smo odrasli i uvijek ga nosimo u srcu. Kroz igricu želimo pružiti obožavateljima priliku da po prvi put osjete virtualni vaterpolo. Također, laicima i osobama zainteresiranima za sport pružamo šansu naučiti osnove o sportu, doslovno pred očima, na dlanovima…

Također, velika je prilika i da se nove generacije koje se tek počinju baviti sportom ovim virtualnim putem približe taktičkim varijantama i pozicijskim pravilima. Vaterpolo nije kao nogomet ili košarka, gdje možeš otići na bilo kakav javni teren i unapređivati tehniku i znanje. Upravo zato virtualna strana sporta je svrsishodna'', objasnili su Vibor i Srđan za Slobodnu Dalmaciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Osnovali smo Aquasapiens team koji se sastoji od profesionalaca iz različitih kutaka svijeta s različitim pedigreima, ali mix zasad funkcionira veoma dobro. Naša vizija je globalna. Planiramo doći u Zagreb u vrijeme polufinalnih i finalne utakmice Europskog vaterpolskog prvenstva i to iskoristiti za puštanje vijesti i početak gradnje fan baze, posebice putem društvenih mreža.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na Facebooku je naša stranica AquasapiensH2OPologame, a na Twitteru H2OPologame.

Na Europskom prvenstvu se namjeravamo upoznati sa što više entuzijasta poput nas, te potražiti potencijalne sponzore i glasnogovornike'', rekao je uspješan splitski dvojac za Slobodnu.

Komercijalna strana projekta je, dodaju, dakako zanimljiva, ali ne i primarna. Cilj im je, objašnjavaju, takozvani organski rast, što znači iskoristiti prihode i zaradu za unapređenje igrice putem updatesa i upgradesa različitih funkcija u igrici, te prebacivanje na druge platforme tipa Android i iPad, kao i organiziranje različitih virtualnih turnira koji će voditi do pravih turnira...

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
aia
NOVA SERIJA!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
KOMIČAR U DIREKTU /

Šarić usred emisije iznenadio Mojmiru pa iz džepa izvukao vilicu: 'Želim da budete što dosadniji jer će nama biti bolje'