Kolona bez kraja, nekoliko metara u prvoj - pa kočnica, sati čekanja. Tko god je za produljeni vikend uspio pobjeći na jug i napunio baterije - dobar je dio energije i živaca izgubio već na putu kući.
"Aaa, hrvatska svakodnevnica", komentirao je ogorčeni vozač iz Ozlja.
"Ja sam mislio da je saobraćajka. Polako vozimo i bilo bi lijepo kad bi netko obavijestio ljude zašto se nešto ovakvo događa", rekao je Ratko iz Rijeke.
Pisalo je u izvješću HAK-a, objašnjavaju u Hrvatskim autocestama. Zbog sanacije sustava odvodnje, odnosno radova na, od ranije problematičnim šahtovima zatvorili su po jednu cijev tunela Plasina i Brezik i stvorili prometni kaos u jednom od najprometnijih dana u godini, kad je tom dionicom prošlo 18 500 automobila. Od točke A do točke B umjesto 10 minuta vozilo se dva sata.
"Tehnologija izvođenja radova u tunelima uvjetuje zatvaranje
cijevi zbog sigurnosti korisnika u prometu. Radove sanacije zbog
zimske službe nije bilo moguće izvoditi prije", stoji u izvješću
HAC-a.
Naravno da se moglo drukčije tvrdi prometni stručnjak
Rajko Horvat, koji se vraćajući s odmora i sam
uvjerio u kaos. Koncesija i nije tako loša, poručuje, kad se
ovako organiziraju radovi.
"Samo su dokaz nesposobnosti, neorganiziranosti i nestručnosti
onih koji brinu za planiranje, organiziranje i održavanje cesta,
odnosno autocesta", kazao je Horvat.
U koloni se našao i potpredsjednik Vlade BrankoGrčić. Suprotno napisima na društvenima mrežama, tvrdi nije zaobilazio kolonu. Iz prve se ruke mogao uvjeriti u lošu organizaciju.
"Djelatnici HAC-ONC-a, Tehničke jedinice održavanja Perušić u velikoj mjeri bili angažirani na sigurnosti korisnika koji su prometovali unutar dvosmjernog prometa kroz tunele Plasina i Brezik. Otvaranje navedenog odmorišta odgodili su do smirivanja istog", stoji u priopćenju HAC-ONC-a.
Cijela situacija nejasna je i bivšem dekanu Prometnog fakulteta i članu Nadzornog odbora HAC-a Ivanu Dadiću.
Poručuje da nekom očito nedostaje prometnog znanja i dodaje da su svi radovi trebali biti zaustavljeni.
"U ovakvim situacijama vidi se koji su ljudi sposobni, koji nisu,
koji su ljudi odgovorni koji nisu. Ako bi se doveo njihov status
u firmi u sustav odgovornosti, onda bi vjerojatno oni koji su
odgovorni za taj dio izgubili tu rukovbodeću funkciju, bili bi
smijenjeni", komentirao je član Nadzornog odbora HAC-a Ivan
Dadić.
U ministarstvu prometa nisu smatrali potrebnim komentirati slučaj
koji je tvrde u nadležnosti HAC-a. Koga briga što vozači misle,
bitno je da su platili. Jer nikakvo pravo za povrat novca ili
umanjenje cijene nemaju.