Glavni slogan i poruka SDP-a u nadolazećoj predizbornoj kampanji
bit će rečenica 'Naprijed, a ne nazad', a njihov tim za odnose s
javnošću na čelu
s Tomislavom Kormanom te PR
stručnjakom Aleksom Braunom već
naveliko radi na pojašnjenju poruke, piše Novi
list.
Premijer Zoran Milanović već
koristi ove riječi u svojim javnim istupima, a one znače upravo
ovo: Vlada i SDP rade kako bi pomogli hrvatskim obiteljima,
mladima, starima, zaposlenima i nezaposlenima te kako bi ih
pokrenuli naprijed.
Dogovor je da se svaki tjedan komunicira uz druge poruke iz
različitih resora, a ovih dana su najaktualnije poruke vezane uz
zapošljavanje mladih.
SDP se najvjerojatnije priprema za ranije izbore, iako je ustavni rok za održavanje parlamentarnih izbora veljača 2016. Spominje se mogućnost da izbori iz simboličnih razloga budu 3. siječnja jer je tada na njima, 2000. godine, pobijedio Račan, a nije nemoguće da se izbori dogode i krajem svibnja ili početkom lipnja ove godine.