POBIJEDNICI 'IDEA KNOCKOUT-A' /

Trebate nekoga da vam pričuva kuću ili zaštitara za tulume? Oni su za to osmislili aplikaciju i odnijeli nagradu

Aplikacija je trenutno u testnoj fazi i ima više od 1000 korisnika. Međunarodni sajam u Las Vegasu je prilika da predstave novo tržište cijelom svijetu

29.9.2022.
23:21
VOYO logo

Puno dobrih ideja imaju hrvatski inovatori, pokazalo se to i na natjecanju Idea Knockout. Znate ono natjecanje na kojem je svojedobno pobijedio Albert Gajšak? E pa održano je danas, a pobijedio je ZULU-HOOD.

To je aplikacija koja služi većoj sigurnosti vašeg domu i obitelji. A povezuje vas sa zaštitarskim kućama. Ne asocira vas slučajno ZULU na afričko pleme - a HOOD na susjedstvo. To je i poanta: zaštita plemena u svakom susjedstvu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ako ništa niste razumjeli nema veze. Ljudi koji su danas pobijedili jer su imali najbolju inovaciju, gosti su RTL Direkta: Maja Krejči i Matija Matijevac.

Na početku su objasnili što nakon skidanja aplikacije:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Skinete aplikaciju, unesete svoje korisničko ime, pogledate koje usluge su dostupne za lokaciju i u bilo kojem trenutku možete stvarno ugovoriti uslugu sa zaštitarskom kućom i naručiti uslugu zaštitara", kaže Krejči

"Cilj je dopustiti korisnicima da mogu jednostavno, odmah, sada, u trenutku kada im treba izabrati usluge zaštitarskih kompanija. Naprimjer, obiđi moju kuću. Imamo primjere poplava, okej, imate vikendicu na Krku. Sada želim u ovom trenutku da netko obiđe Krk i vidi je li sve u redu. Nađete u našoj trgovini nađete zaštitara koji može otići, platit ćete i potpisati ugovor unutar minute. Netko će otići i dobit ćete unutar sat vremena povratnu informaciju kakvo je stanje vikendice ili kuće na moru", kaže Matijevac.

Da nisu potrebni smarthome uređaji kako bi se aplikacija pokrenula, objasnili su njezini kreatori.

"Ako nemate, na raspolaganju su usluge poput "provjeri moj dom" koji se može provjeriti bilo kada, a ako imate onda možete uzeti uslugu nadzora dok vas nema. Za vrijeme usluge, ako nešto vaša kamera detektira dok vas nema, alarm će se proslijediti u zaštitarsku tvrtku i znat će što napraviti u tom trenutku", objasnila je Krejči.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
'zaštitarska tržnica' /

Hrvatski startup osmislio aplikaciju protiv provala – sami možete organizirati patrolu ili unajmiti zaštitara

Image
'zaštitarska tržnica' /

Hrvatski startup osmislio aplikaciju protiv provala – sami možete organizirati patrolu ili unajmiti zaštitara

"Ljudi kupuju i investiraju novce u razne SmartHome security uređaje i onda ih donesu doma i spoje ih i tad dobivaju možda na svoj telefon informaciju da se nešto dogodilo. Curi voda, curi plin ili dok su na putu dobiju informaciju o provali. Što da u tom trenutku rade? Zato smo napravili ZULU HOOD. Na jednostavan način možete dodati obitelj i prijatelje. Svoju obitelj dodate kao 'tribe membere', a svoje susjede dodate kao voćare. Na takav način u slučaju da je vaš SmartHome primijetio problem, automatski će susjedi dobiti notifikaciju 'Ima problema, tko može pomoći?' ili će notifikacije dobiti članovi obitelji", objasnio je Matijevac.

A usluga se može koristiti i na razne druge načine, pa tako možete naručiti zaštitara za zabave i tulume.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Usluge su proširene koliko smo mogli. Mogu se naručiti za zaštitu tuluma, svadbi i slično. Ako imate primjerice radove, a nema vas doma, možete naručiti za taj period nekog da vam pripazi na dom i vrati povratne informacije", rekla je Krejči.

Cijena se dogovara direktno preko aplikacije, što je dodatno olakšanje.

"Vi sad želite zaštitu doma primjerice u kvartu. Otvorite naš Marketplace i vidite koji zaštitari u vašem kvartu nude uslugu po kojim cijenama. Sve je transparentno i znate unaprijed, bez ikakvih ugovaranja", rekao je Matijevac.

Ideja ih vodi u Las Vegas gdje će aplikaciju predstaviti na globalno tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Otvaramo i Njemačko tržište, no aplikacija je zapravo već dostupna za download u cijelom svijetu, s ovim susjedskim rješenjem. Imamo već neke korisnike iz SAD-a", rekla je Krejči.

Aplikacija je trenutno u testnoj fazi i ima više od 1000 korisnika. Međunarodni sajam u Las Vegasu je prilika da predstave novo tržište cijelom svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovih 1000 korisnika je dokaz da smo na dobrom putu, a sada zapravo krećemo u komercijalizaciju samog proizvoda", kazao je Matijevac.

Aplikaciju su razvijali novcem iz EU fondova, a sam razvoj je trajao dvije godine.

fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo