Biste li kupili serum za lice za 370 dolara ako ga proizvodi Brad Pitt? Ili možda malu kremicu za bore oko očiju za 100 dolara, kolekcija nije bilo čija nego baš od Jareda Leta. I CNN piše o trendu muških zvijezda, glumaca i pjevača, koji se sve više okreću kozmetici. Da je tamo zarada, odavno zna i Gwyneth Paltrow, koja prodaje budalaštine poput spreja protiv emocionalnih vampira, pa sve do Kylie Jenner koja je na kozmetici izgadila carstvo. Ne brinite, i naši su se uključili: postoji i parfem Dejana Lovrena i dječja šminka Maje Šuput.
On je glumac, ali u slobodno vrijeme prodaje vino i kozmetiku. Brada Pitta inspiriralo je grožđe pa je kreirao liniju krema za lice, seruma i emulzija. Kreme mu se prodaju za - 320 eura, sve su, piše, protiv starenja i bora, pa eto valjda zato Brad Pitt i dalje izgleda dobro.
Ali nije on prvi. Pjevač Harry Styles poznat je po osebujnom odijevanju, šminkanju i lakiranju noktiju. Pa se odlučio, osim glazbe, proizvoditi rodno neutralnu kozmetiku. Od njege za lice do lakova za nokte. Nije to najčudnije što su slavni osmisli. Pharell Williams recimo prodaje sapun za tijelo koji kanalizira energiju. Sapunčić s takvom moći prodaje se za 18 dolara.
"Općenito brendovi celebrityja dobro prolaze jer biti slavan nosi određeni kulturni kapital. Sam brend od kakvog celebritya na kratki rok podiže prodaju, na dugi podiže svijest o proizvodu. Pa nije čudo da su se mnogi celebrityiji tipa George Clooney, Ryan Reynolds, Jamie Foxx priključili tom trendu. Gluma je nestalan posao pa je taj kapital slave dobro za iskoristiti", ističe Boris Belak, marketinški stručnjak.
Dobro ga koristi i američki model Kylie Jenner.
"Ovo je moj život sada. Ali kada pogledam unatrag, šminka je bila dio mog DNK-a oduvijek. Zaljubljena sam u nju otkako pamtim", ističe Jenner.
"Američka pjevačica Rihanna je zahvaljujući svoj Fenty beauty trendu postala je milijarderka. To je dobar biznis", zaključuje Belak.
U koji su sada uplovili i muškarci. Ne čudi to farmaceutsku tehničarku Mirelu Ilenić, koja inače osmišljava i kreira kozmetiku.
"Muškarci bi baš kao žene trebali njegovati kožu. Pogotovo zbog dlaka koje slabo njeguju a i sada je moderno puštati bradu. Tako da potpuno podržavam da su muškarci lice ispred brenda, ali čini mi se da je u showbussinesu sada to više trend da muškarci imaju svoje kozmetičke brendove", kaže Ilenić.
Od Georgea Clooneya, preko Jareda Leta do Travisa Barkera koji nudi kremu za lice s CBD-om za 60 dolara. Nisu poznati i slavni blesavi - tržište kozmetike itekako je unosno, prošle godine je uprihodilo oko 570 milijardi dolara.
"Veliki je tu potencijal zarade. Ali tu treba imati kvalitetu, inovativan proizvod i dobru priču", zaključuje Ilenić.
I jako dobar marketing. A puno je lakše kada ste već slavni. I Maja Šuput se okušala u tome, od parfema do dječje kozmetike. Baš kao i Dejan Lovren koji ima svoj "stjenoviti parfem". I Mrle je osmislio sapun za intimnu njegu.
Još malo pa će baš svi u Hollywoodu imati barem kremu za ruke sa svojom slikom. Ali samo Gwyneth Paltrow može prodavati sprej protiv emocionalnih vampira, svijeću koja miriše na vaginu, seks prašinu i cjedilo za pastu za zube. A možda najkreativniji proizvod ima milijarder Elon Musk koji je osmislio parfem spaljena kosa. Sigurno odlično miriše.