U bazi HAC-a iz koje ralice kreću u akciju je Boris Mišević, koji razgovara sa Mariom Soldanom, direktorom Sektora za održavanje. Trenutno je u bazi 400 tona soli, a u svim hrvatskim bazama zajedno ima oko 20 tisuća tona, što bi trebalo biti dovoljno.
"Pripreme za zimsku službu kreću već od ljeta, naručivanjem soli i pripremom mehanizacije. Mi smo spremni za zimsku službu, u 25 mjesta pripravnosti imamo oko 200 vozila opremljenih za zimske uvjete, deponirano je oko 20 tisuća tona soli i 220 tona kalcijevog klorida", kaže Soldan.
U rad je uključeno oko 800 radnika - vozača, cestara, ophodara i drugih koji rade u smjenama.
"Ako imamo oborine pri nižim temperaturama, tada koristimo kombinirano posipavanje jer samo sol nije dovoljna. Mješamo s kalcijevom kloridom kako ne bi bilo poledice", objašnjava Soldan.
Za vrijeme padanja snijega, kaže, nemoguće je imati potpuno crnu cestu, ali bitno je nonstop posipati cestu.
"Važno je prilagoditi brzinu vožnje te pratiti obavijesti HAK-a. Vozač u zimskim uvjetima mora biti oprezniji", završava Mario Soldan.