autoindustrija na vrhuncu /

Možda je kriza, ali Hrvate trese autogroznica: Lani prodano 30% više vozila, ima tu i Ferrarija, Bentleyja, Maseratija

U sveopćoj krizi, inflaciji i rastu cijena jedna je pomalo nevjerojatna situacija. Kad je riječ o automobilima Hrvati, čini se, ne štede. Prodano je 66 tisuća novih vozila, od čega 9000 lakih gospodarskih i 57.000 osobnih vozila. Najprodavaniji model bio je Renault Clio. Slijedi Škoda Octavia, na trećem mjestu Dacia Duster, pa Renault Captur, dok je peta još jedna Dacia – Sandero

5.1.2024.
19:36
VOYO logo

Ni loše vrijeme ne može pokvariti raspoloženje ocu i sinu iz Istre, imenjacima koji su danas otišli kući s novim automobilom!

Valter Soldatić iz Karojbe nam je rekao: "Prezadovoljan sam zato što sam dobio dobar omjer kvalitete i cijene i funkcionalnosti."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Razgledavali su i raspitali se za još neke modele jer moraju obnoviti vozni park. U dogledno vrijeme trebat će im još dva auta, a u odabiru će ključna biti cijena. Mlađi član obitelji čudi se činjenici da je u 2023. u Hrvatskoj prodano 29 posto više novih vozila nego godinu prije. "Izgleda nevjerojatno, ali praksa govori da je moguće, možda ljudi drže novac u jastucima", komentira Valter.

Lani je prodano 66 tisuća novih vozila, od čega 9000 lakih gospodarskih i 57.000 osobnih vozila. Najprodavaniji model bio je Renault Clio. Slijedi Škoda Octavia, na trećem mjestu Dacia Duster, pa Renault Captur, dok je peta još jedna Dacia – Sandero.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
jeftinije najmanje 30% /

'Carsko meso, mljeveno, tovare sve što stignu': Ilok postao šoping meta. Stižu iz cijele Srbije i troše 'ko ludi'

Image
jeftinije najmanje 30% /

'Carsko meso, mljeveno, tovare sve što stignu': Ilok postao šoping meta. Stižu iz cijele Srbije i troše 'ko ludi'

Francuski proizvođač nakon dvadeset godina automobilska marka za osobna i dostavna vozila broj 1 u Hrvatskoj. Razloga za tako dobro pozicioniranje je više. Andrej Propat, direktor tvrtke za prodaju automobila u Rijeci, nam kaže: "Možda najmanje oscilacije u cijenama slijedom divljanja i inflacije. Svi znamo da je u godini prije toga bilo jako teško doći do novih vozila što je u jednom trenutku i podiglo interes za rabljenim vozilima, ali to se izniveliralo u godini koja je za nama."

Ponovno su dostupna, nema više problema s naručivanjem, beskonačnim čekanjem i promjenjivom cijenom. Skok prodaje ipak je iznenađenje. Božidar Mirjanić iz Rijeke govori: "Pa je malo nevjerojatno, al budući kad imaš gotovinu onda gubiš, a ovako su valjda kupovali automobile kao neku vrstu ulaganja."

A mamaca za kupce je puno. Boris Skoblar, voditelj prodaje u auto kući, niže što se još dobiva uz automobil: "Sada smo imali didatne zimske gume, ako idete uz financiranje, dobijete i tri godine servisiranja, besplatno jamstvo, policu obveznog osiguranja, sve u jednom paketu i kad vi to spojite na ovu cjenovnu kategoriju - vi imate uspješan proizvod."

Nije svima ključna niža cijena. Prodavali su se lani i skupi limeni ljubimci, pet Ferrarija, po četiri Bentleyja i Maseratija i dva Rimčeva automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo