Renault s novim samopouzdanjem

Razlog novog samopouzdanja u Renaultu nije samo novčana dobit od prodanih automobila na žestokom europskom tržištu, već i osvajanje viših klasa unutar automobilskih kategorija.

22.6.2000.
2:17
VOYO logo

Automobilska marka Renault koja je do sada slovila kao sinonim za malo gradsko vozilo mijenja svoju taktiku. Budući da se u gotovo svim europskim zemljama, uključujući i Hrvatsku, Renault nalazi na samom vrhu liste prodavanih vozila u upravi Renaulta izjavili su da tvrtka uskoro namjerava ući u domenu čuvenog Audija, BMW-a i DamilerChryslera te kupcima ponuditi dva nova futuristička modela.

Da ponovimo, razlog novog samopouzdanja jest uvođenje dva coupea u višu automobilsku klasu. Krajem 2000. na tržištu će se tako naći Renault Avantime, dok se za 2002. godinu čuva novi model s ogromnim staklenim krovom zvan Vel Satis.

Obje varijante posjeduju uglate linije te veliki komfor za vozača koji je u Renaultu još uvijek na prvom mjestu. Za sada se auti prikazuju na sajmovima većinom u plavičastim i srebrnim metallic verzijama koje aludiraju na blisku SF budućnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc
GLEDAJ U SUBOTU
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
'TREBA RAZJASNITI' /

Ukrajinci predložili produžetak Putinova primirja na 30 dana. Kremlj lansirao odbijenicu