Renautl Espace koji je u osamdesetima započeo eru vanova, prodan je do sada u 700.000 primjeraka, zauzeo 20 posto tržišta te zašao u treću generaciju. A to znači da se morao podvrći uljepšanju. Doduše držeći se one stare da je bog u detalju i da se plastične operacije trebaju raditi postepeno i po malo tako da to nitko ne primijeti, Renault je jedino promijenio dizajn žmigavaca i dodao 2,2 litreni common rail dizel motor od 130 konjskih snaga. I to je to.
A kako bi izgledao Renautl Espace da su inžinjerima i dizajnerima u potpunosti razriješene ruke svjedoče i sljedeća dva primjerka koja su doduše rađena samo kao stilska vježba ? tzv. Show Car.
Prvi model zove se Espace F1 i u potpunosti se fura na formulu 1, a to znači- zaboravite na prtljagu, boce piva, jer je u njemu smješten pogon od 10 cilindara i 810 konjskih snaga. Vozilo ubrzava od 0 do 200 za svega 6,3 sekunde, a najveća brzina mu iznosi 300 km/h.
Druga varijanta je s nešto više šminke, zove se Open Air Espace, ima pet sjedala, 194 konjske snage i 3 litreni motor od šest cilindara. Kabrio je dizajnirao 1998. talijanski dizajner Franco Sbarro zajedno sa svojim studentima.