ZAGREB - Udruženje autotaksi prijevoznika Grada Zagreba prijavilo je tvrtku Grupe Cammeo zbog obavljanja autotaksi prijevoza u Gradu Zagrebu na način koji nije dozvoljen zakonom i pozitivnim propisima koji reguliraju obavljanje te djelatnosti.
Radio taksi Zagreb je pozvala nadležne da hitno uspostave red u obavljanju taksi djelatnosti, a kako bi se izbjegli incidenti i srozavanje ugleda Zagrebačke taksi službe koja ima stoljetnu tradiciju.
Navodi se kako Grupa Cammeo obavlja prijevoz s više automobila nego što ima važećih dozvola, da dio vozača koji obavlja taksi prijevoz nema položen poseban ispit za autotaksi vozače te da mnogi vozači koji obavljaju taksi prijevoz nemaju potrebnu kvalifikaciju. Također, u noćnim satima Cammeo grupa angažira osobe bez stručne spreme i kvalifikacije koji uz naknadu od 100 kuna sjedaju u njihove automobile i obavljaju taksi prijevoz.
Posebno upozoravaju da Cammeo grupa ne preuzima putnike s obilježenih taksi stajališta ili putem telekomunikacijske veze, već se uvodi praksa nedozvoljenog presretanja putnika - zaustavljaju se i nastoje dobiti klijenta parkiranjem na označenim invalidskim mjestima, na nogostupima, na zelenim površinama, na kolniku ispred noćnih klubova, u pješačkim zonama, u samim terminalima autobusnog kolodvora gdje nije dozvoljen pristup taksi vozilima.
Tvrtka Taxi Cammeo na optužbe je odgovorila kako radi uredno i prema važećim zakonima i propisima te ocijenila da je pismo Udruženja autotaksi prijevoznika Grada Zagreba, koje je potpisao predsjednik Juraj Šnidarić, "puno lažnih optužba".
U priopćenju tvrtka Taxi Cammeo potvrdila je da je podnijela prigovor Gradu Zagrebu i mjerodavnima na rad Jurja Šnidarića vezan uz Komisiju za polaganje "Posebnog ispita za vozača autotaksi vozila", o čemu je pravilnik donesen sredinom prosinca prošle godine, jer taj Šnidarićev rad smatraju podložnim sukobu interesa.
Tvrde da su njihovi vozači educirani kako ne bi ni u kojoj situaciji ulazili u bilo kakav, pa ni verbalan okršaj, s bilo kime, te da su unaprijedili i osuvremenili usluge taksi prijevoza te potaknuli liberalizaciju tržišta unutar autotaksi prijevoza, kao i mnoge druge gospodarske grane na suradnju i oživljavanje jednog potpuno novoga poglavlja u radu autotaksi prijevoza.