JADRANKINE 'PACKE' /

Purizam ili turizam?

Premijerka Jadranka Kosor 'predložila' je čelništvu Hrvatske turističke zajednice da se iz promotivnog spota izbaci kadar u kojemu se pojavljuje ženska stražnjica s popratnim tekstom "ne prži predugo".

10.4.2010.
17:35
VOYO logo

PLITIVICE - Premijerka Jadranka Kosor nije u potpunosti bila zadovoljna ovogodišnjom turističkom kampanjom za globalno televizijsko tržište - CNN, BBC World, Eurosport i Euronews - koju je u subotu na Plitvicama predstavio Niko Bulić, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Jadranki Kosor je, naime, za oko zapela ženska stražnjica u bikiniju koja se pojavljuje u spotu "Recept za dobar odmor" uz popratni tekst "ne prži predugo". Taj joj kadar, kaže šefica Vlade, djeluje seksistički pa je čelnicima HTZ-a "predložila" da ga promijene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To je moja primjedba. To ni na koji način ne morate shvatiti kao naredbu", kazala je Kosor.

No, čelni ljudi hrvatskog turizma reagirali su već pet minuta nakon 'packe' pa je Bulić izjavio da će HTZ i autori uzeti u obzir razmišljanje premijerke te svakako "afirmirati razne ljepote Hrvatske".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatska će u turističku promidžbu 2010. godine uložiti 30 milijuna eura, što je za dva milijuna eura više nego lani. Početni rezultati, tvrde u Vladi, su vrlo dobri.

Više doznajte u prilogu Antonija Zavade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike