PLITIVICE - Premijerka Jadranka Kosor nije u potpunosti bila zadovoljna ovogodišnjom turističkom kampanjom za globalno televizijsko tržište - CNN, BBC World, Eurosport i Euronews - koju je u subotu na Plitvicama predstavio Niko Bulić, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Jadranki Kosor je, naime, za oko zapela ženska stražnjica u bikiniju koja se pojavljuje u spotu "Recept za dobar odmor" uz popratni tekst "ne prži predugo". Taj joj kadar, kaže šefica Vlade, djeluje seksistički pa je čelnicima HTZ-a "predložila" da ga promijene.
"To je moja primjedba. To ni na koji način ne morate shvatiti kao naredbu", kazala je Kosor.
No, čelni ljudi hrvatskog turizma reagirali su već pet minuta nakon 'packe' pa je Bulić izjavio da će HTZ i autori uzeti u obzir razmišljanje premijerke te svakako "afirmirati razne ljepote Hrvatske".
Hrvatska će u turističku promidžbu 2010. godine uložiti 30 milijuna eura, što je za dva milijuna eura više nego lani. Početni rezultati, tvrde u Vladi, su vrlo dobri.
Više doznajte u prilogu Antonija Zavade.