Krajem travnja Google je uveo novi način određivanja ovlaštenih partnera za svoju oglašivačku mrežu. Statusom “Certified Partner” tvrtke potvrđuju svoje znanje u vođenju kampanja za klijente, čime se njihovim klijentima olakšava nalaženje sposobnih agencija za pokretanje marketinških kampanja na Internetu. Direktor SeekandHita, Mario Frančešević, naglašava važnost AdWordsa za hrvatske tvrtke i brendove:
"Google AdWords oglase tvrtki i proizvoda prikazuje uz rezultate pretraživanja, što znači da se oglašivači izravno prezentiraju korisnicima i kupcima zainteresiranima za određene proizvode ili usluge. S obzirom da AdWords dozvoljava kontrolu troškova uz princip plaćanja po kliku, oglašivači plaćaju samo za one korisnike koji su zaista zainteresirani za njihovu ponudu."
Google AdWords najveća je internetska, kontekstualna oglašivačka mreža na svijetu te jedan od najvećih izvora prihoda vodeće svjetske internetske tražilice. Google AdWords oglasi ponajvljuju se u rezultatima pretraživanja te na drugim web stranicama. Google je AdWordsom tijekom 2008. zaradio preko 21 milijardu dolara, što je činilo preko 97 posto ukupnih prihoda internetskog diva. Ova platforma prošla je milijun oglašivača širom svijeta još 2007., a sve više hrvatskih tvrtki upravo ovu oglašivačku mrežu koristi u svome poslovanju.
SeekandHit prva je hrvatska tvrtka koja je u rekordnom vremenu uspjela dostići i potvrditi znanje svojih eksperata, što je čini prvom agencijom u zemlji koja se može pohvaliti ovim prestižnim statusom. Vođenjem kampanje za vodeće hrvatske tvrtke poput Maistre (Adris grupa), ali i strane tvrtke iz zemalja poput Srbije, SAD-a i Švicarske, SeekandHit godinama razvija napredne strategije za svoje klijente. Frančešević spominje važnost certifikacije za svoju tvrtku:
"AdWords certifikat iznimno je važan, jer traži stalno usavršavanje, čime osigurava da tvrtka ostane “u trendu” te da unaprjeđuje svoje usluge. Naime, kako biste dobili i zadržali certifikat, morate polagati više ispita godišnje koji traže znanje iz prakse vođenja internetskih marketinških kampanja."
Kontekstualno oglašavanje, posebice Google AdWords, dopušta kontrolu troškova marketinških kampanja i garantira učinkovitost. S drugim vrstama oglašavanja nikad ne znate koliko je zapravo ljudi reagiralo na vaše reklame. S oglasima na Google AdWordsu znate točno koliko je ljudi kliknulo na njih, što vam omogućava i otkrivanje što kupci i korisnici žele.
Slična oglašivačka mreža je i Facebook Ads, a Frančešević će o učinkovitijem oglašavanju na Facebooku govoriti na prvoj hrvatskoj konferenciji o toj društvenoj mreži – Faceokraciji .
SeekandHit je kao prva hrvatska agencija za internet marketing s statusom “Certified Partnera” utabala stazu svima koji žele iskoristiti nove oglašivačke kanale. S obzirom da sve više hrvatskih tvrtki žele unaprijediti svoje oglašavanje, sposobne tvrtke poput SeekandHita čeka svjetla budućnost.