Cilj Projekta 404 je "promocija nekomercijalnih projekata koji podupiru razvoj interneta, tehnologije i društva u cjelini kroz osiguranje besplatnog oglasnog prostora u obliku bannera ili PR tekstova na internet portalima/partnerima projekta".
Projekt je tek krenuo i na minimalistički dizajniranoj web stranici među prvim projektima koje tvorci stranice podržavaju je TED. Za one koji ne znaju, TED je neprofitna organizacija koja na globalnom nivou organizira konferencije kojima je cilj podupiranje "ideja vrijednih širenja" (Ideas worth spreading).
Za zaintereisrane, Projekt404 trenutno najavljuje TED Talk predavanje Emily Pilloton pod nazivom "Teaching design for change" koje će se održati 30. studenog 2010. u Američkom kutu knjižnice Bogdan Ogrizović u Zagrebu.
Emily Pilloton je začetnica 'dizajnerske revolucije' koja pokušava spojiti poduzetništvo s "humanitarnim duhom". Njezina knjiga "Dizajnerska revolucija: sto proizvoda koji osnažuju ljude" koja je objavljena u kolovozu 2009. doživjela je veliki uspjeh. Naime, umjesto da krene na uobičajenu promidžbenu turneju, ova je autorica odlučila učiniti nešto sasvim drugačije: staru kamp prikolicu napunila je sa svojih 40 izuma (kao što je npr. bačva za prijevoz vode u Africi) koje je opisala u knjizi i otisnula se na 75-dnevnu turneju po zemlji. Na svakoj postaji pokazala je svoje proizvode i ono što se njima može napraviti.
Ovakve i slične projekte promicat će i Projekt 404 koji je ime, dakako, dobio po nazivu najčešće greške na internetu, a koja se događa kada server ne može pronaći datoteku koju ste zatražili.
U Projektu 404 možete sudjelovati i vi i to na dva načina. Možete sami ispuniti pristupni formular na web stranici www.projekt404.org ili vas netko može prijaviti za sudjelovanje.
U prijavi je nužno dati kratak opis projekta koji se prijavljuje. Nakon evaluacije pristigla prijava se šalje svim partnerima i internet oglašivačima Projekta 404. Partneri sami biraju kojim projektima će dati besplatni oglasni prostor. U svrhu promocije dizajneri uključeni u ovaj projekt izradit će web bannere, a projekti odabrani za sudjelovanje, ukoliko za to imaju prostora, trebaju istaknuti logo Projekta 404 i logotip partnera koji su im dali oglasni prostor.
Najvažniji uvjet pritom je da je projekt koji se prijavljuje neprofitnog karaktera te se ne namjerava niti se ranije komercijalno oglašavao.