Pošaljite svoju facu na veliki ekran na Times Squareu

Želite li vidjeti svoje lice na velikom ekranu na newyorškom Times Squareu, Corona će se pobrinuti za to.

13.10.2010.
13:10
VOYO logo

Grupo Modelo, tvrtka koja stoji iza popularnog meksičkog piva pokrenula je kampanju za reklamiranje piva Corona Light za mladu odraslu publiku. Premda se kampanja sadrži i od tradicionalnog oglašavanja u medijima, također su iskoristili i Facebook kako bi proširili svoju poruku da je Corona Light "most liked light beer in America".

Evo kako su to smislili: najprije trebate 'lajkati' Corona Lite Facebook stranicu. Nakon što to učinite, možete dobiti pristup aplikaciji Times Square, koja će vam omogućiti da pošaljete svoju fotografiju (dimenzija barem 500 × 500) za potrebe oglasa u kampanji koja će trajati od 8. studenog do 6. prosinca. Imat ćete čak i mogućnost vidjeti svoje lice kako izgleda s druge strane Times Squera dok se uzdiže nad mnoštvom prolaznika koji svakodnevno prolaze ovim trgom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova kampanja, iako izgleda jednostavna, je vrlo pametan potez Corone i to ne samo zbog toga jer će se reklama za pivo pojaviti na Raskrižju svijeta (Crossroads of the World), kako nazivaju Times Square, već će se tisuće i tisuće ljudi prijaviti na Corona Lite Facebook stranicu na kojoj ova tvrtka može isporučiti još više marketinških poruka i vijesti o svom pivu, piše Mashable.

Kreativci iz Grupo Modelo očito se klade upravo na to da bi mnogi mladi odrasli ljudi željeli vidjeti svoje lice na 45-metarskom digitalnom panou na Times Squareu. I ne samo to, sigurno je i da će biti mnoštvo sretnih ljudi koji dijele svojih pet minuta slave na Times Squareu sa svojim prijateljima, zajedno s oglasom za Coronu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo