Rezultati njihove studije objavljeni su u časopisu International Journal of Obesity.
Rezultati studije pokazali su da je količina hrane i tanjura rasla s godinama, kaže Brian Wansink, profesor marketinga i primjenjive ekonomije te direktor laboratorija Cornell Food and Brand Lab.
''Uzeli smo 52 slavne slike Posljednje večere i analizirali količinu jela, kruha i tanjura te ih usporedili s prosječnom veličinom glava apostola na slici'', kaže Wansink.
Rezultati su pokazali da je veličina predjela na slikama Posljednje večere, koja se po Novom zavjetu održavala tijekom Pashe, narasla za 69 posto, veličina tanjura za 66 posto, a kruha za 23 posto.
Studiju je Brain vodio zajedno s bratom Craigom profesorom religijskih studija na Virginia Wesleyan koledžu i prezbiterijanskom svećeniku.
''Zadnjih 100 godina svjedočili smo dramatičnom porastu u proizvodnji, dostupnosti, sigurnosti, količini i cijeni hrane. S obzirom da umjetnost imitira život te promjene se reflektiraju i na slikama najpoznatije večere na svijetu'', kaže Brian Wansink, autor knjige Mindless Eating: Why We Eat More Than We Think.