Cijeli redizajn usmjeren je prema tome da natjera korisnike da troše više vremena na stranicama YouTubea, nastojeći tako, dakako, povećati prihode od oglasa.
Dio je to Googleova plana da tri milijarde pregledavanja YouTube videa dnevno i tjedno tri milijarde pregledavanja videa koji prikazuju oglase - pretvori u glavni profitni centar kompanije. Google nikada nije otkrio prihode koji se odnose na YouTube, no nezavisni izvori procjenjuju da bi YouYube mogao prikupiti 1,6 milijardi dolara samo u ovoj godini.
Redizajn YouTubea usmjeren je na kanale, umjesto na pojedinačne videozapise. Svaki korisnik moći će kreirati svoj vlastiti kanal, a zatim objaviti svoj vlastiti video ili kreirati kompilaciju od svojih najdražih videa s YouTubea.
Korisnički kanali bit će tretirani isto kao i kanali iz profesionalnih izvora kao što su Thomson Reuters ili Madonna. Prošli mjesec Google je najavio više od 100 novih ekskluzivnih kanala na YouTubeu za čije je pokretanje utrošio više od 100 milijuna dolara.
Uvođenje YouTube kanala također je dio većeg redizajna koji je prošli mjesec predstavio i Google TV.
Prethodni članci: arti-201111020263006 arti-201111140445006 arti-201111240336006