Ovo je najveća prijetnja Facebooku

Najveća prijatnja Facebooku nisu Google ili Twitter. Najveća prijetnja su nove tvrtke koje omogućavaju ljudima da rade ono što vole raditi na Facebooku, ali lakše i brže.

8.2.2012.
12:40
VOYO logo

Ono što ljudi vole raditi na Facebooku je dijeliti i gledati s drugima fotografije. Facebook je popularan upravo zbog toga jer je ponudio najjednostavniji način da se to čini preko računala. Tamo gdje Facebook nije tako uspješan je dijeljenje fotografija prijatelja i obitelji preko vašeg mobilnog telefona. Facebook je u tome jednostavno - prespor.

Start-up kompanije u koje se ulažu milijuni dolara kapitala sada pokušavaju napasti Facebook tamo gdje je najslabiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predvodnik u ovim nastojanjima je iPhone aplikacija nazvana Instagram koja je od 1 milijun korisnika u siječnju 2011. došla do 15 milijuna korisnika u prosincu 2011.

Instagram nije savršen. Zanimljivo je da iza ove kompanije stoje samo četiri čovjeka; osnivači Kevin Systrom i Mike Krieger te jedan programer i zaposlenik u odjelu podrške korisnicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pomoću Instagram aplikacije možete tagirati svoje fotografije s imenima prijatelja baš kao što to možete i na Facebooku. Ali, ono što izdvaja Instagram je brzina, posebice u usporedbi s Facebookom.

S Facebookovom aplikacijom za iPhone, treba otvoriti i proći kroz šest zaslona prije nego korisnik može nešto slikati. S Instagramom vam je potreban samo jedan zaslon. Ovo je problem s kojim se Facebook suočava već dulje vremena.

Prema istraživanju Mary Meekera, sredinom 2013. godine više će se ljudi spajati na internet preko svojih mobilnih uređaja nego preko stolnih računala.

Ako Facebook ne nađe uskoro rješenje za ovaj problem, moglo bi mu se dogoditi isto što i Friendsteru. Friendster je izgubio u okršaju s Facebookom jer su korisnici mogli raditi ono što žele, ali na brži i jednostavniji način preko Facebooka, nego su to mogli preko Friendstera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, Facebook je itekako svjestan ovog problema. Prema pisanju Business Insidera, izvori upoznati sa situacijom u Facebooku otkrili su da je jedan od top prioriteta ove kompanije "smanjiti trenje prilikom prijenosa sadržaja" preko mobilnih uređaja. Bez sumnje, Facebookovce čeka još dosta posla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci: arti-201201240406006 arti-201201110288006 arti-201201190258006 arti-201201260285006 arti-201202010065006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo