Počevši od utorka, ako korisnici "lajkaju" službenu stranicu filma Warner Brosa na Facebooku, imati će mogućnost da ga iznajme po cijeni od 3 dolara. Primjerice, ako lajkate film "Batman: The Dark Knight" Christophera Nolana moći ćete ga iznajmiti i bit će vam dostupan 48 sati za gledanje. Štoviše, dok gledate film imati ćete punu funkcionalnost Facebooka, što znači da ćete moći slati komentare, chatati s prijateljima i ažurirati svoje statuse.
"Facebook je postao svakodnevna destinacija za stotine milijuna ljudi. To što smo našim filmovima omogućili da budu dostupni kroz Facebook je prirodni nastavak naših napora u digitalnoj distribuciji", rekao je Thomas Gewecke, predsjednik Warner Bros. Digital Distribution.
Iako je "Dark Knight" uzet kao testni film, Warner Bros. najavljuje još naslova koji će tijekom narednih mjeseci biti dostupni preko Facebooka.
Testiranje iznajmljivanja filmova putem Facebooka stavlja veliki pritisak na Netflix, kompaniju koja trenutačno surađuje s Warner Brosom i drugim studijima. CEO Time Warnera Jeffrey Bewkes rekao je da cijena neograničenog streaminga i preplate na DVD snižava vrijednost tzv. premium programa, a to je upravo ono što radi Netflix.
Ipak, mnogi smatraju da unatoč tome što ova suradnja Warner Brosa i Facebooka zvuči vrlo intrigantno, zasada još nema opasnosti za servise poput Netflixa i Redboxa koji su i dalje vrlo popularni. No, ako Warner Bros. odabere Facebook kao platformu za svoju distribuciju filmova, Facebook je dostupan širom svijeta, dok Netflix svoj servis nudi samo u Sjedinjenim Državama i Kanadi.