Jednostavna riječ 'naprijed' mogla bi izazvati puno političkih problema. Jer u predizbornoj kampanji su je navodno planirali koristiti SDP-ovci, a jako se svidjela i bivšem predsjendiku Ivi Josipoviću. To ih, međutim, ne uznemirava.
"Gledajte, mislim da je politička scena vrlo jednostavna. Svak bira svoj put, SDP vrlo jasno zna svoju viziju i cilj i mi s tim nećemo imati problema", izjavio je potpredsjednik Vlade Ranko Ostojić.
Josipović još ne želi potvrditi da će mu se stranka zvati "Naprijed, Hrvatska!" ali neslužbeno se saznaje da o tome ozbiljno razmišlja. Nekadašnji mu kolege iz SDP-a vjeruju da su napravili dovoljno da bi korištenje te riječi imalo smisla.
"Mislim da svakim danom i svakim tjednom građani vide da je ova Vlada u posljednje tri godine stvorila preduvjete da se zaista krene naprijed. I to je naša glavna poruka", dodao je drugi potpredsjednik Branko Grčić.
Da se baš za nju otimaju, stručnjacima nije nimalo čudno.
"To je snažna riječ u političkoj komunikaciji, iako su je koristili i Mao Tse-tung i Obama, i Hitler i Tony Blair, još nije ofucana. Ipak, ne sjećam se situacije da bi bile dvije kampanje koje bi koristile isti ili vrlo sličan slogan", prokomentirao je komunikacijski stručnjak Mario Aunedi Medek.
O svemu bi mogla odlučivati brzina. Iz SDP-a posredno priznaju da će im napredak biti važan u kampanji. Pitanje je samo hoće li to i građani prepoznati, pogotovo ako se situacija na ljevici zagužva.