Međunarodna organizacija Superbrands je u četvrtak po četvrti je put održala svečanu dodjelu priznanja Superbrands Croatia za 2010. godinu.
Na događanju u zagrebačkom hotelu Westin predstavljena je najnovija publikacija Superbrands Croatia 2010 te su predstavljena i 90 najjača hrvatska Superbranda za 2010. godinu, koji sada imaju garanciju kvalitetne i dugotrajne robne marke koje opravdavaju povjerenje kupaca.
Svečana dodjela priznanja zaokružila je izbor hrvatskih Superbrandova koji je započeo okupljanjem stručnog vijeća u travnju 2010.
Generalni direktor Superbrands Adriatica, Borut Zemljič naglasio je kako je čak 1.100 domaćih i stranih brandova nalazilo se na listi finalista koja je pripremljena u suradnji sa vodećim hrvatskim agencijama za istraživanje tržišta - GfK Croatia,AGB Nielsen, Hendal, Ipsos Puls, Memrb, Nielsen i Prizma.
Za najbolje se glasalo na osnovi prepoznatljivosti, reputacije, kvalitete, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti. Stručno vijeće bilo je sastavljeno od vodećih marketinških, poslovnih, akademskih stručnjaka i predstavnika medija, a vrlo važnu ulogu imali su i sami potrošači. Čak 23.000 njih glasovalo je za svoje najdraže marke te time dali dodatnu vrijednost izabranim brandovima.
"U početku se može raditi o imenu ili zaštitnom znaku, ali s vremenom stječu jedinstvenu 'osobnost' koja ih čini prepoznatljivom na prenatrpanom tržištu. Izvrsnost, sjajan dizajn, autentične osobine i prava komunikacija bit će osnove vodećih robnih marki u budućnosti. Stvaranje intenzivnih i jedinstvenih doživljaja nekog proizvoda, neprestano razvijajući odnose s potrošačima, ključna je strategija za opstanak na tržištu", kaže Zemljič o "superbrandovima".
Vezani članak:
arti-201001270716006