ZBRISALA IZ ODVJETNIČKE TVRTKE I ULETJELA U SVIJET ČOKOLADE: /

'Recepte sam smišljala noću, a danas očekujem milijunsku zaradu'

Image
Foto: Facebook

Maggie Callahan pronašla je sreću kao pridošlica u industriju čiji su veliki igrači već ispisali povijest.

15.10.2017.
11:00
Facebook
VOYO logo

U početku joj nije bilo lako. Tek je postala majka i podizati novi posao nije bilo jednostavno. Vremena za smišljanje i okušavanje recepata imala je tek između deset sati navečer i dva sata u noći. Ipak, vrijedilo je truda. Njeni proizvodi koji brzo zapnu ze oko izgradili su posao u kojem je danas zaposleno 32 ljudi i koji je lani zaradio milijun dolara. Stoga njegova vlasnica s prvom ove godine očekuje dva milijunčića više.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Callahan, inače podrijetlom Indijka, u rukama ima diplomu bachelora političkih znanosti i prava. Godinama nakon završetka studija radila je kao odvjetnik za područje energetike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, 2009. počelo ju je hvatati zasićenje. "Mislila sam kako ne bih radila u velikoj tvrtki, nego možda u nekakvom drugačijem okruženju. Prešla je u jednu manju tvrtku, no ni to joj nije bilo dovoljno pa je 2011. odlučila istražiti tko je ona i što zapravo želi.

Kuhanje ju je uvijek privlačilo pa je godinu kasnije upisala studij kulinarske umjetnosti gdj je spoznala i što se sve može činiti s čokoldom te što se sve od nje može proizvesti. To ju je u potpunosti osvojilo. Kako je na tržištu bilo prostora za njen sanodlučila se okušati kao inovator.

Kako bi se izborila pored konkurencije prvo je tražila partnere pa tako surađuje s jednom softverskom tvrtkom iz Austina koja joj omogućuje da lekše dođe do kupaca, s jednom njuujorškom koja joj izrađuje modele za njene čkolade, jednom iz Kalifornije koja joj je suradnik u dizajnu, te jednom iz Montreala koja osigurava ambalažu. Tako udaljenim tvrtkama pertnerima proširila je i tržište.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako bi proširila tržište i proizvod isporučila izvan Austina razvila je isporuku koja osigurava proizvod od oštećenja, a koja uključuje i pakiranje u ledu te kontrolu temperature. Ta inovacija značila je da je mogla dostavljati proizvode ljudima kroz različite digitalne kanale, pa tako i pomoću Instagrama koji joj je kasnije osigurao neke od njenih velikih klijenata. Danas je na njenoj stranici ondje prati oko 31 tisuća ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novac za ulaganje u posao pronašla je suprugovom projektu. Naime, on je sam podigao portal MapMyFitness i kasnje to unovčio za 150 milijuna dolara, piše The Story Exchange

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo