Naime, MVPEI je za radijske i televizijske spotove kojima će informirati građane o EU sklopilo ugovor s tvrtkom Croatia film, a ugovor vrijedi 1.463.414 kuna.
"Na natječaj smo pozvali agencije koje se bave tim tipom djelatnosti i izabrali najpovoljniju ponudu", kazao je državni tajnik za europske integracije u MVPEI-ju Andrej Plenković za Novi list.
Informiranje o EU inače započinje već u svibnju, u okviru 12. po redu Europskog tjedna koji će se održati od 2. do 10. svibnja. U svim županijama i većim gradovima bit će organizirana različita zbivanja, pa će tako u Zagrebu, Zadru, Osijeku, Rijeci, Šibeniku i Splitu biti održane filmske večeri, na radijskim postajama kvizovi o EU-.
Na Cvjetnom trgu u Zagrebu bit će pak postavljen poštanski sandučić u koji će građani moći ubaciti komentare i pitanja o EU, dok će u Dubrovniku šef Delegacije EU-a u Zagrebu Paul Vandoren popiti kavu s građanima.
Vezani članci:
arti-201104280726006 arti-201104170353006 arti-201104190703006 arti-201104160288006