Dobit prije kamata i poreza (EBIT) u iznosu od 424,6 milijuna kuna porasla je 6,4 posto u odnosu na normalizirani EBIT u 2012., dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 194,9 milijuna kuna zahvaljujući, između ostaloga, značajno sniženim troškovima kamata nakon uspješnog refinanciranja krajem 2012.
Preuzimanju distribucije Unilevera
''Usprkos otežanim uvjetima poslovanja posljednjih nekoliko godina, osobito u regiji jugoistočne Europe gdje Atlantic Grupa ostvaruje najveći dio prihoda, i u 2013. godini nastavili smo s rastom, ispunjavajući već sedmu godinu za redom najavljena očekivanja. Rezultatima i rastom na tržištima ZND-a te ključnim europskim tržištima potvrđujemo stratešku orijentiranost kompanije na internacionalizaciju, kao i internacionalni potencijal naših brendova kao što su Argeta, Donat Mg, Multipower, Cedevita GO! i Bebi.
Istovremeno, nastavljamo ulagati u razvoj brendova u vlastitom portfelju kao i u širenje i jačanje distribucijskog poslovanja. I u narednom razdoblju kompanija će biti fokusirana na razvoj, upravljanje rizicima, održavanje likvidnosti i upravljanje financijskim obvezama'', istaknuo je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.
U poslovanju Atlantic Grupe godinu je na samom početku obilježila implementacija novih komercijalnih uvjeta na hrvatskom tržištu, a u nastavku godine daljnje širenje distribucijskog portfelja okrunjeno u prosincu ugovorom o preuzimanju distribucije Unilevera za tržišta Hrvatske i Slovenije.
U portfelju Unilevera, jednog od najvećih svjetskih proizvođača robe široke potrošnje, globalno su poznate robne marke Knorr, Hellman's, Axe, Rexona, Signal, Coccolino, Domestos, Cif i mnoge druge, a ugovor je promatrajući ukupnu godišnju vrijednost prodaje vrijedan 240 milijuna kuna.
Njihov novi projekt otvara 160 novih radnih mjesta
U trećem kvartalu Atlantic Grupa je potpisivanjem predugovora u Industrijskom parku Nova Gradiška započela ulaganje u novu tvornicu za proizvodnju energetskih pločica iz asortimana sportske i aktivne prehrane. Projekt ukupno vrijedan 120 milijuna kuna u prvoj će godini proizvodnje otvoriti 50, a uz planirani rast poslovanja u konačnici 160 novih radnih mjesta. Početak gradnje tvornice planira se u travnju 2014. godine, a prvi proizvodi s novih linija na tržištu se očekuju u prvom kvartalu 2015. godine.
Ukupnom rastu prihoda od prodaje Atlantic Grupe u 2013. najviše su pridonijela strateška poslovna područja Sportska i aktivna prehrana (rast od 14,9 posto) s najboljim rezultatima na tržištima Njemačke, Španjolske i Rusije, Zdravlje i njega (5,1 posto) koje bilježi rast na hrvatskom i ruskom tržištu, te Slatko i slano (2,8 posto) s rastom na tržištima Srbije, Makedonije i Hrvatske.
Kava se s 21,5 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija s 1.087,2 milijuna kuna prihoda od prodaje.
Najveći rast bilježe u Rusiji
Promatrano po tržištima, najveći rast ostvaren je u Rusiji i ostalim zemljama ZND-a (22,2 posto) čime ovo tržište ostvaruje 5,9 posto ukupnih prihoda od prodaje Grupe. Ključna europska tržišta (Njemačka, UK, Italija, Švicarska, Austrija, Švedska i Španjolska), koja čine 11,7 posto ukupnih prihoda od prodaje, ostvarila su rast od 8,7 posto. Slovenija kao treće po veličini tržište bilježi 6,3 postotni rast. Hrvatsko tržište je najveće u ukupnom prihodu od prodaje s 24,8 posto, a slijedi ga tržište Srbije s 24,1 posto.
Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 72,5 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 15,0 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 6,1 posto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju sa 6,4 posto.