U istom razdoblju EBITDA Vipneta pala je 14,51 posto, na 170,8 milijuna eura, a EBIT još snažnije, 20,19 posto, na 100,8 milijuna eura. Istodobno, Vipnet je smanjio i svoja ulaganja 21,74 posto, na 57,6 milijuna eura.
Na godišnjoj razini Vipnet je zabilježio pad mjesečnih prihoda po korisniku (ARPU) 16,33 posto, na 12,3 eura po korisniku, piše Business.hr.
U četvrtom je kvartalu Vipnet zabilježio pad prihoda 9,7 posto, na 109,4 milijuna eura, EBITDA je pala 32,6 milijuna eura odnosno 7,4 posto. Istodobno je EBITDA marža porasla. U istom je razdoblju OPEX smanjen 9,9 posto.
Vipnetu je na kraju prošle godine broj korisnika porastao 4,6 posto, na 2,6 milijuna korisnika, uz povećanje tržišnog udjela 0,4 postotna boda, na 42,6 posto. Mjesečna potrošnja u četvrtom kvartalu po korisniku smanjena je na prosječnih 12 eura.
Takvi su rezultati očekivani iz nekoliko razloga jer na godišnjoj razini u prvih šest prošlogodišnjih mjeseci na rezultat je imao utjecaj prelazak Tele 2 s nacionalnim roamingom u T-Mobile te u drugom dijelu godine odluka Vlade o naplati kriznog poreza od 6 posto na prihode od glasovne i SMS komunikacije u mobilnoj telefoniji.
Predsjednik Uprave i glavni tehnički direktor Mladen Pejković naglašavao je kako svi ti negativni utjecaji mogu i imat će utjecaja na ulaganja u razvoj Vipnetove mreže i usluga. Kada se uzme u obzir i dolazak 4G mreža (LTE), jasno je da se operateri nalaze u nezavidnoj situaciji, piše Business.hr.