"Eva je najpoznatiji hrvatski riblji brend već prisutan na inozemnim tržištima, no još nekoliko proizvođača pokušava postati prepoznatljivo na svjetskoj razini, a naša ukupna proizvodnja tek je 20 posto u odnosu na Grčku. Mi ovako mali stvaramo dva, tri brenda, umjesto da potisnemo taštine i zajedno guramo samo jedan", rekao je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić na FMCG konferenciji (Fast Moving Consumer Goods) magazina In Store, a prenio Poslovni dnevnik. Mršić je istaknuo kako je iz EU fondova za ribarstvo do 2020. raspoloživo 2,5 milijardi eura koje treba iskoristiti te pozvao gospodarstva na odbacivanje međusobnih zavisti i usmjeravanje na partnerstvo.
Predsjednik Uprave Zvečeva Marin Pucar upozorio je na previsoke zahtjeve trgovaca koji koče razvoj proizvođača. Zbog toga se, tvrdi, za ulazak na policu jednokratno unaprijed troše i trogodišnji iznosi planirani za marže. "U takvim uvjetima teško je sačuvati opstojnost, puno je krokodila na ovom malom tržištu, jedino rješenje je internacionalizacija poslovanja," smatra Pucar.
Tržišne niše eko i autohtoni proizvodi
Direktor Spara Helmut Fenzl priopćio je da će do kraja godine na tržište Austrije Mađarske i Slovenije izvesti hrvatskih proizvoda u vrijednosti 60 milijuna eura te je pozvao proizvođače na još snažniju suradnju. Poziv proizvođačima uputio je i potpredsjednik grupe Orbico Stjepan Roglić također u želji da distribuira hrvatske proizvode, piše Poslovni dnevnik.
Predsjednik Uprave Penny Italia Miodrag Borojević smatra da bi hrvatski proizvođači trebali pronaći tržišne niše za brojne premium proizvode, posebice one eko i autohtone.
Polsovni dnevnik/Danas.hr