Do 15. travnja Fond je podijelio svih 14 milijuna kuna namijenjenih toj svrsi u ovoj godini i zatvorio javni natječaj, a koji je objavljen krajem veljače.
U samo mjesec i pol dana javilo se dovoljno građana, odnosno tvrtki koje si mogu priuštiti skupa 'čista' vozila. Uzme li se u obzir da najjeftiniji automobil na električni pogon stoji oko 30 tisuća eura, odnosno 225 tisuća kuna, to znači da je, uz maksimalnu subvenciju Fonda od 70.000 kuna, vlasnik automobila morao 'dodati' još 155 tisuća.
Ako se pak odlučio za jedan 'Teslin' model električnog automobila po cijeni od 950.000 kuna, sam će, nakon što mu Fond isplati maksimalnu subvenciju, morati platiti još 880 tisuća kuna. Prošle je godine Fond za kupnju ekoloških vozila isplatio 15,5 milijuna kuna subvencija, zahvaljujući kojima je na cestu stiglo 440 električnih, odnosno hibridnih vozila, piše Novi list.
Istovremeno, u ovoj je godini Fond energetskoj obnovi obiteljskih kuća – objekata s lošim fasadama ili starom stolarijom, s rastrošnim sustavima grijanja, namijenio ukupno 71 milijun kuna, pri čemu bi natječaj trebao objaviti do kraja travnja. U nekoliko je navrata iz Vlade poručivano kako će to biti dovoljno za obnovu oko deset tisuća objekata, što znači da će, u prosjeku, svaki od vlasnika kuće dobiti po 7.100 kuna.