Što se tiče usporedbe cijena u odnosu na veljaču 2011. godine, može se zaključiti da je lista trendova poskupljenja gotovo dvostruko duža, od liste trendova pojeftinjenja. Najžalosnije je to, što se i poskupljenja i dalje uglavnom odnose na osnovne životne namirnice kao što su brašno (glatko), šećer, mlijeko, mliječni proizvodi, ulje, ocat, margarin, te proizvode za bebe i djecu poput pelena, dječje hrane i kozmetike. Usto, poskupjeli su artikli kave, piva, kozmetike. Iz liste trendova pojeftinjenja mogu se izdvojiti proizvode kao, primjerice: češnjak, luk, mrkva, neke mesne prerađevine, poneki mliječni proizvodi te instant napitci i juhe.
'Ping-pong cijena mliječnih proizvoda'
U odnosu na osječki barometar u Zagrebu su nešto izraženiji trendovi poskupljenja artikala voća i povrća, gdje je to najvidljivije na grahu, bananama, zelenom kupusu te naranči i orasima u rinfuzi. Pojeftinili su, pak, mliječni proizvodi, a posebice probiotički jogurti.
A najpovoljniji je...
U veljači je na rang listi povoljnosti supermarketa Getro opet na prvom mjestu. Iza njega je i dalje Konzum, a potom slijedi Billa. Mercator čvrsto drži sredinu ljestvice povoljnosti. Plodine i Interspar su u donjem domu ljestvice povoljnosti, dok je Kaufland ovaj mjesec posljednji te tako ima najgori rejting u posljednje 3,5 godine.
Supermarketi.info ovaj mjesec vas savjetuju da mlijeko i mliječne proizvode kupujete u Billi. Osnovne namirnice te higijenske potrepštine/kozmetika najpovoljnije su u Getrou, svježe voće i povrće, svježe meso i sredstva za pranje i čišćenje najjeftinija su u Konzumu.