"Ovo planirano otvaranje u skladu je sa Starbucksovom namjerom da nastavi s internacionalnim širenjem trgovina kroz suradnju s iskusnim i uspješnim licenciranim partnerima", objasnila je kompanija u priopćenju poslanom Poslovnom dnevniku.
Agencija za zapošljavanje Adecco, koju su angažirali da istraži tržište, prošli mjesec raspisala je natječaj za radno mjesto "store managera" i njegova asistenta za kafeteriju u Zagrebu. Na razgovorima koji su održani s potencijalnim zaposlenicima rečeno je da će se izabrani kandidati školovati tri mjeseca u Beču kako bi se bolje upoznali s načinom rada ove kompanije. Zagreb bi trebali posjetiti i predstavnici ove kompanije kako bi odlučili tko od potencijalnih kandidata zadovoljava njihove kriterije, a uskoro će biti otvorena i nova radna mjesta.
Pitanje je hoće li, ponajviše zbog visokih cijena (za šalicu kave treba u prosjeku izdvojiti 3 eura), globalno popularni lanac biti uspješan i kod nas, ili će se brzo ugasiti kao i sličan lanac – Costa Coffee, ili druge poznate franšize koje nisu opstale u Hrvatskoj, poput Subwaya.
Inače, kako piše Poslovni, Starbucks je osnovan 1971. godine, a danas je prisutan u 50-ak zemalja i broji 16.706 kafeterija. U 2009. godini imao je prihod od 9,77 mlrd. USD i 391 mil. USD neto dobiti.