Troše tisuću eura dnevno, a ne daju im ni sapun

Nautički turizam je posljednjih godina postao jako popularan, posebno među bogatom klijentelom koja troši znatno više od prosječnog turista.

22.8.2011.
13:03
VOYO logo

Naime, Jadranom krstare brodovi stotina i stotina čarter-tvrtki, a potražnja zna biti i veća od ponude. No, kad zaista krene pomama za krstarenjima, u tvrtkama se ne nerviraju previše zbog općeg dojma i smatraju da mogu i 'zaribati' koji put. Svjedoče tome skiperi koji se često nalaze u situaciji da pred klijentom moraju pravdati nevjerojatne previde vlasnika jedrilica i jahti, koji ih na korištenje predaju u očajnom stanju.

Tako Novi list prenosi iskustvo skipera koji je na luksuznoj jahti, na kojoj je boravila obitelj iz inozemstva, dobio poruku 'da se snađe' s nedostacima na brodu. Obitelj je tjedan dana korištenja luksuzne jahte platila osam tisuća eura, a na brodu nije bilo tekućeg sapuna, vrata kabine se nisu mogla zatvoriti, slavina uz umivaonik na gornjoj palubi 'prokišnjavala' je u kuhinji, u ladici s priborom za jelo nalazilo se tek pet vilica iako je brod registriran za osam osoba...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tvoj je posao da sve to nekako sakriješ. Osmi je mjesec, navala je za čarter velika, nek' budu sretni da su i to dobili", poručili su skiperu iz čarter-tvrtke.

Doletjeli, plovili sat vremena, pa odletjeli

Iskustvo para iz San Francisca još je gore po reputaciju naših čarter-tvrtki: 25-godišnja arhitektica imala je tek tjedan dana godišnjeg odmora, no odlučila je s dečkom doći na krstarenje srednjim Jadranom. Odlučili su se za rutu Brač – Hvar – Vis, a za 'đitu' su imali pet dana. Agenciji su izbrojili deset tisuća eura, plus jelo, piće, hostesa, skiper, vez... No, već u polasku jahta nije bila spremna, da bi sat vremena nakon isplovljavanja iz utrobe broda osjetili opasan miris i vratili se natrag u luku isplovljavanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Budući da čarter-tvrtka nije imala zamjensku jahtu, par su smjestili u osrednji hotel, te su oni u razmaku od samo 24 sata odletjeli nazad u San Francisco. Ipak, hostesi i skiperu korektno su isplatili jednu dnevnicu. Naravno, kvaliteta usluge u čarter-tvrtkama ovisi o zaposlenicima i njihovoj posvećenosti klijentu i uočavanju detalja, pa nisu sve ponude domaćih tvrtki kao ove u navedenim primjerima. Ipak, čovjek se ne može ne zapitati kakav gost bi odgovarao nekim našim ugostiteljima?

Vezani članci:

arti-201006040018006 arti-201106150159006 arti-201106190072006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo