Trikovi koje koriste da nas namame na još veće trošenje

18.6.2014.
12:00
VOYO logo

Online šoping često završi tako da napunimo 'košarice' i obustavimo cijeli proces kupnje u posljednji čas kad se prikaže račun. Razlozi variraju od zaboravljanja lozinke, novčanika koji nisu na dohvat ruke ili, jednostavno, činjenice da nam se ne da ukucavati broj kreditne kartice.

Švedska tvrtka Klarna dosjetila se kako to izbjeći – ne traže plaćanje unaprijed, piše Lider.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Big data analize

Od kupaca traže da unesu samo ime, adresu i e-mail, a na e-mail im šalju upute za plaćanje. U pošiljci koja stigne na adresu nalazi se faktura i kupci imaju dva tjedna da se odluče na jedan oblik plaćanja, odnosno da se odluče žele li platiti kreditnom karticom, preko broja bankovnog računa ili na rate.

Ideja slanja bilo čega i bilo kad, uz povjerenje da će kupci platiti kasnije, na prvi pogled zvuči kao loša ideja, ali u Klarni tvrde da mogu nadmudriti bilo koga tko ih pokuša prevariti – ključ je u analizi velikih količina podataka, odnosno big data analizama. Naknadno plaćanje samo je jedan od načina na koje big data mijenja prodaju, online i offline.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trgovine koje znaju kako analizirati goleme količine podataka o korisnicima u prednosti su nad onima koje se oslanjaju na intuiciju. Big data analize trgovinama omogućavaju stvaranje razumljivih profila kupaca te precizno preporučivanje proizvoda koji bi određene profile mogli zanimati. http://liderpress.hr/poslovna-znanja/kako-su-najuspjesnije-trgovacke-tvrtke-iskoristile-big-data-mogucnosti/

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo