Kraš je više od četrdeset godina prisutan na tržištu Amerike s asortimanom svojih najjačih brendova poput Bajadere, napolitanki i čokolada te godišnje na to tržište plasira 1500 do 2000 tona proizvoda, odgovorili su iz Uprave najvećeg hrvatskog konditora na upit o sadašnjem izvozu i očekivanjima po usvajanju ugovora o transatlantskom trgovinsko-investicijskom partnerstvu (TTIP) koji namjeravaju potpisati Bruxelles i Washington.
S obzirom na to da još nisu poznati svi elementi TTIP-a, ističu u Krašu, ne mogu konkretnije govoriti o njegovim realnim učincima. I u Badelu 1862 vjeruju u veći izvoz na tršište SAD-a već dogodine, a nakon stupanja na snagu TTIP-a očekuju i daljnje povećanje izvoza na to tržište. Njihov ključni argument je podatak o kontinuiranom rastu izvoza, koji je u posljednje četiri godine uvećavan po prosječnoj stopi od 25 posto. S druge strane Atlantika, kažu u Badelu, odlično prolazi asortiman i jakih alkoholnih pića.
Nezadovoljni nisu ni u koncernu Agrokor. Njihove kompanije Agrolaguna, Belje, Jamnica, Ledo i Zvijezda također već izvoze na američko tržište. "I dosad je američko tržište bilo liberalno s izuzetkom mesa (za Hrvatsku), ali će TTIP očito još pojednostaviti necarinske barijere," kažu u Agrokoru za Poslovni.
Poslovni dnevnik/Danas.hr