Na proslogodisnjim Danima komunikacija najboljom kampanjom u kategoriji Brand awarness proglasena je kampanja za Erste pametnu karticu tekuceg racuna nastala u suradnji agencija MediaCom, iZone i Infinum. O tome sto je kljuc uspjeha kampanje i sto dobra kampanja moze uciniti za brend, porazgovarali smo sa Antonelom Belamaric, account managericom agencije iZone.
1. Kojim alatima komunikacije ste se posluzili u kampanji kako biste pojednostavili objasnjenje tehnoloske inovacije na svima jasno razumljiv nacin?
Radilo se o odlicnom proizvodu, ali o tehnoloski naprednom i trzistu nepoznatom. Postavljanje strategije je u takvoj situaciji uvijek izazov. Vizualno smo se koncentrirali na super mogucnosti i moderan izgled kartice, a komunikacijski na prednosti za korisnike i koje njihove probleme rjesavamo ako otvore racun u Erste banci. Korisnici koji prate tehnoloske inovacije su online i zato je digitalni dio kampanje bio izuzetno bitan. Morali smo razmisljati u vise razlicitih smjerova jer svaki kanal nosi svoja pravila, ali krovna komunikacija je svugdje pratila isti cilj – stvoriti imidz jednostavnog, ali naprednog proizvoda.
2. Kampanjom ste ostvarili nevjerojatan uspjeh od cak 70% povecanja broja otvorenih racuna za klijenta. Sto biste naveli kao kljuc uspjeha kampanje?
Prepoznavanje stvarnih potreba korisnika i micanje suvisnih informacija su, po mom misljenju, bili kljucni za uspjeh koji je kampanja ostvarila. Ni odlican proizvod kao sto je Pametna kartica mozda sam za sebe ne bi potaknuo potencijalne korisnike na otvaranje racuna zbog problema koji smo locirali. Shvatili smo da ljudi gledaju na otvaranje racuna ili prelazak u drugu banku kao na komplicirane i zamorne procese. Isticanje realnih prednosti i landing page koji na jednostavan nacin predstavlja informacije koje korisniku stvarno trebaju i jos uz to nudi mogucnost otvaranja racuna je realna prednost koju su korisnici dobili. Prvenstveno govorim o ustedi vremena koja nam je danas svima najbitnija.
3. Po vasem misljenju na koji nacin je kampanja utjecala na osnazenje brenda Erste pametne kartice?
Tehnoloski napredan proizvod i prednosti Erste tekuceg racuna (do tog su trenutka beskontaktno placanje i online otvaranje tekuceg racuna na nasem trzistu bili nepoznati pojmovi), kampanja je isticala na jasan i jednostavan nacin. Time je predstavila i pozicionirala brend Pametne kartice kao tehnolosku inovaciju jednostavnu za koristenje. Cijela strategija bila je u skladu i s imidzem napredne i pristupacne banke koji Erste banka vec godinama njeguje.
4. Osvojili ste nagradu MIXX za navedenu kampanju, na koji nacin je nagrada utjecala na vase poslovne planove i koje je vase misljenje o nagradama struke opcenito?
Dugorocna i bliska suradnja s klijentima nam je osnovni prioritet. Osvajanjem nagrade klijent dobiva dodatnu potvrdu da smo svi zajedno odradili dobar posao. Ipak, uvijek nam je draze da sama nagrada nije jedini dokaz uspjesnosti. Lijepo ju je imati na polici, ali ako klijent ima i zeljene poslovne rezultate, onda mozemo reci da je kampanja zaista bila uspjesna. Opcenito, nagrade su dokaz da je rad kvalitetan i da ga je struka prepoznala. Na samim natjecanjima su uvijek i oglasivaci pa je osvajanje nagrade odlicna prilika za promociju agencije i otvaranje novih mogucnosti suradnje.
5. Koje biste poruke i smjernice porucili mladim talentima digitalnih snaga i sto ocekujete od ovogodisnjih Dana komunikacija?
Mladi ljudi su aktivni korisnici digitalnih kanala sto im je velika prednost. Svakodnevnim koristenjem je lakse nauciti pravila, mogucnosti i ogranicenja svakog kanala "iz prve ruke". Kontinuirano ucenje, pracenje trendova, novih tehnologija i hrabrost su kljucni u marketingu opcenito, a u digitalnim vodama to dodatno dolazi do izrazaja zbog stalnih i brzih promjena - online fenomeni izrastu doslovno preko noci. Dani komunikacija svojim programom pruzaju odlican presjek trenutnog stanja trzista i trendova pa bismo preporucili zainteresiranim studentima da se prijave jer im je ove godine omoguceno i besplatno sudjelovanje. Ako se zele okusati sa svojim idejama i predstaviti se potencijalnim poslodavcima, tu je i studentsko natjecanje IdejaXica koje svake godine zaista otkrije prave mlade talente. Vidimo se u Rovinju! :)
HURA: Hrvatsko udruzenje drustava za trzisno komuniciranje u svom sastavu okuplja drustva za trzisno komuniciranje, a djeluje promicuci i unapredujuci zajednicke interese agencija clanica s ciljem definiranja i razvijanja najvisih standarda profesionalne prakse oglasivacke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 28 clanica i zastupa preko polovine ukupnih marketinskih budzeta u Hrvatskoj. HURA je clanica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito suraduje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.