Možemo li reći da su festivali i klubovi bitni faktori za promociju pojedinih destinacija?
U žestokoj konkurenciji turističkih destinacija kakva je danas, potrebno je ponuditi nešto više od samog razgledavanja grada ili sunca i plaže. Budući da je posljednjih godina puno jeftinije letjeti na bilo koju destinaciju na svijetu, mislim da festivali, klubovi i noćni život mogu presuditi pri donošenju konačne odluke o tome koji ćete grad posjetiti, pogotovo kod publike od 18 do 40 godina. Turizam bez dodatnog sadržaja više nije turizam.
Kako birate destinacije za svoja putovanja?
Upravo prema događajima, koncertima i festivalima! Glazba je uvijek primarni cilj gdje god išao.
Koje biste primjere dobrog kluba ili festivala mogli izdvojiti za Europu?
Klub Carpe Diem svojevremeno je bio glavni razlog dolaska mladih na Hvar, a u Europi bih istaknuo festival Tommorrowland, koji je postavio standarde koje mnogi pokušavaju dostići. Naravno, to su samo neki od pozitivnih primjera, ima i mnogo drugih sjajnih festivala.
Možemo li reći da Hrvatska ima dobre festivale koji nas prodaju kao atraktivnu destinaciju?
Imamo odlične festivale, možda i najbolje u Europi. Garden festival je bio prvi festival koji je odigrao ključnu ulogu u formiranju Hrvatske kao festivalske destinacije. Danas ima mnogo odličnih festivala u Hrvatskoj, izdvojio bih Hideout, Sonus, Ultru, Suncebeat, Soundwave, Outlook, Voi`Sa...
Što je Weekend Media Festival za Rovinj i Rovinj za Weekend?
Weekend je pretvorio Rovinj u kongresnu i festivalsku destinaciju, a Rovinj je Weekendu pružio predivni okvir i scenografiju. Fantastična kombinacija! Vidimo se i ove jeseni na devetom Weekendu!
U sklopu devetog Weekend Media Festival bit će govora i ovoj temi, a svakako rezervirajte svoje vrijeme od 22. do 25. rujna u prekrasnom Rovinju gdje će se okupiti vodeći ljudi i stručnjaci u komunikacijskoj industriji i poslovnom svijetu. Više informacija o ovogodišnjim predavačima i gostima možete saznati na internetskoj stranici Weekend Media Festivala.