Bivši Vipnet, a današnji A1 od ove godine na poslovima koje su prije obavljali radnici ima 40 robota i oni, kako navode u toj tvrtki, obavljaju više od 200.000 zadataka mjesečno. Riječ o softverskim robotima koji u call centru prepisuju podatke iz jednog u drugi IT sustav, zatim onima koji rade slične poslove u nabavi, IT-u, logistici i drugim odjelima, piše Poslovni dnevnik.
Glavni direktor za ljudske resurse i korporativne komunikacije Ivan Bartulović ističe da im roboti nisu smanjili potrebu za zaposlenicima.
Učinak robotizacije i digitalizacije
"Robotizacija i digitalizacija je samo omogućila da automatiziramo dio procesa i da ljude oslobodimo repetitivnih zadataka te ih usmjerimo prema onima koji su kreativniji i gdje se mogu razvijati. K tome roboti ne rade sami, jer njima upravlja osoba čije radno mjesto prije nije postojalo te surađuje sa specijalistima iz svakog odjela koji pomažu u optimizaciji njihovog rada", pojašnjava Bartulović dodajući kako u A1 danas zapošljeva 1800zaposlenika.
Bartulović navodi kao su željeli zaposlene pripremiti za radna mjesta koja će im trebati do 2020. pa su u njihovo obrazovanje uložili šest milijuna kuna.