"U 2014. očekuje se ukupan promet ove kompanije od osam milijuna eura. Akvizicija prehrambene tvrtke s prepoznatljivim brendom 'Bakina tajna' i paletom proizvoda vrhunske kvalitete predstavlja pojačanje brendiranog asortimana Atlantic Grupe i dodatni impuls u internacionalizaciji poslovanja. Asortiman Foodlanda prisutan je, naime, u više od 20 zemalja, a oko trećine ukupne proizvodnje izvozi se na tržišta izvan regije (zapadnoeuropsko, američko, australsko, rusko, japansko)", navodi se u priopćenju kompanije u vlasništvu Emila Tedeschija.
Strateški ulagač s vizijom
"Daljnji razvoj kompanije i proizvoda u asortimanu zahtijeva značajna ulaganja i iz tog smo razloga već dulje vrijeme o oblicima dokapitalizacije pregovarali s nizom potencijalnih partnera. Atlantic Grupa se pokazala kao vrlo ozbiljan sugovornik koji razumije prirodu našeg posla, način na koji radimo, vrijednost brendova, serioznost i predanost pristupa našim proizvodima od ploda pa preko pažljive proizvodnje u najboljoj tradiciji naših baka i sve do pakiranja i police, koji razumije potrebu da se u njih ulaže i ima razvojnu viziju. U razgovorima smo dobili povjerenje da je riječ o strateškom ulagaču koji će znati dobro upravljati brendovima, razvijati portfelj i unaprijediti tržišne pozicije. Na to ukazuje stručnost demonstrirana tijekom dubinskog snimanja i pregovora o kupnji, kao i ukupno iskustvo i rezultati dosad preuzetih brendova u sustavu Atlantica", objasnio je dosadašnji većinski vlasnik Foodlanda Vaso Lekić.
Bakina tajna prepoznata u svijetu
"Proizvodi Foodlanda najbolji su ambasador kvalitete i mogućnosti koje ima autentična regionalna proizvodnja hrane u svijetu. Bakina tajna nudi džemove, slatko i sokove od jedinstvenog lokalnog voća – bilo divljih kupina, jagoda, drenka ili koprive, stopostotne sljedivosti i pripremljene na domaći način. Domaći ajvar su kao delikatesu prepoznali svjetski prehrambeni trgovački lanci poput švedskog Coop-a, australskog Woolworths-a ili američkog Ross-a, te premium trgovci kao što su francuski Lafayette i Le Bon Marche, švicarski Globus, švedski Hemkop, britanski Selfridges, ruska Azbuka Vkusa, američki Fairway ili japanski Fressay. Ovaj brend ima značajan razvojni potencijal u regiji i izvan nje, gdje već ostvaruje odlične rezultate. Time ova akvizicija pogađa oba cilja definirana u našoj strategiji razvoja – širenje postojećeg brendiranog portfelja i internacionalizaciju", kazao je Emil Tedeschi.
Riječ je o tvrtki koja je utemeljena 1998. godine, a osnovna joj je djelatnost proizvodnja prirodne zdrave hrane. Proizvodni pogoni tvrtke smješteni su 250 km južno od Beograda, u podnožju planine Kopaonik. Povrće i voće za proizvodnju je iz lokalnog uzgoja.