Prihod od prodaje je u prvih pola godine iznosio 2,34 milijarde kuna, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 6,6 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 24,8 posto na 282,8 milijuna kuna, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa iznosila 6,6 milijuna kuna.
Rastu prihoda od prodaje Atlantic Grupe u prvom polugodištu pridonijela su sva Strateška poslovna područja, a s dvoznamenkastim stopama rasta najznačajniji su utjecaj imala Strateška poslovna područja Zdravlje i njega (14,6 posto), Kava (12,4 posto) i Delikatesni namazi (12,4 posto), priopćila je kompanija.
Hrvatsko tržište najveće je pojedinačno tržište Atlantic Grupe s udjelom u ukupnoj prodaji od 26,6 posto, a slijede tržište Srbije s 24,6 posto, Slovenija s 12,3 posto, BiH sa 7,9 posto, ostala regionalna tržišta sa 6,1 posto te ključna zapadnoeuropska tržišta s 8,6 posto. Tržište Rusije i istočne Europe s udjelom od 4,5 posto u prihodima od prodaje bilježe najveći rast od 33,4 posto. Ostala tržišta sudjeluju u prihodu s 9,4 posto.
U priopćenju se još ističe da se u prvoj polovici godine uspješno nastavila druga faza integracije s fokusom na konsolidaciju proizvodnih kapaciteta unutar Atlantic Grupe, te je proizvodnja Multipower pića preseljena od ugovornog proizvođača u vlastite kapacitete u Rogaškoj Slatini.
"Menadžment nastavlja s procjenama isplativosti preseljenja ostale uslužne proizvodnje u vlastita postrojenja", navode u izvješću.