Podsjetimo, Drogu Kolinsku je u ljeto 2010. godine kupila Atlantic grupa u većinskom vlasništvu poduzetnika Emila Tedeschija.
Prema prihodima od prodaje Argeta i Barcaffé, dva na početku spomenuta brenda, izuzetno su važna za Drogu Kolinsku koja na godišnjoj razini proizvede 11.000 tona namaza u vrijednosti većoj od 60 milijuna eura, piše Poslovni dnevnik.
Srećko Nakić, predsjednik Uprave Droge Kolinske, prošle je godine izjavio da se nada kako će dogovor sa Konzumom u Hrvatskoj biti postignut do kraja 2011. godine. No, to se ipak nije dogodilo.
Nema potrebe za širenjem
U grupama proizvoda koje spominjete imamo širok asortiman i u ovom trenutku nemamo potrebu za njegovim širenjem"Na našim policama iz grupe Droga Kolinska prisutni su Cockta i Donat Mg. U grupama proizvoda koje spominjete imamo širok asortiman i u ovom trenutku nemamo potrebu za njegovim širenjem", poručuju iz koncerna Agrokor.
Unatoč takvom stavu Agrokora, Nakić je optimističan i vjeruje da bi do dogovora ipak moglo doći.
"Asortiman Atlantic grupe, uključujući i brendove stečene akvizicijom Droge Kolinske, dio su redovitog asortimana u Agrokorovim trgovinama u regiji. U Hrvatskoj Argeta i Barcaffé još nisu uvršteni, ali se nadamo da će naši pregovori o plasiranju Argete i Barcafféa rezultirati skorim uvrštenjem ovih brendova na police Konzuma", poručio je Nakić.
I dok Todorić danas-sutra može mijenjati strateške partnere, kao što je svojedobno pretpostavio Vindiju Dukatu, kad su u pitanju namazi i paštete, priča bi mogla ići još sporije. Naime, treba znati da je Agrokor vlasnik mesne industrije PIK Vrbovec, velikog konkurenta Drogi Kolinskoj.
specijal-201012070191004-Agrokor