Kako je pokazala analiza spomenute tvrtke, poboljšanjem programa svježih namirnica, trgovcima se pruža prilika za povećanje neto marže od 2 do 12 posto, prenosi portal jatrgovac.com.
Naime, analiza je pokazala da grupa svježih namirnica u zapadnoj Europi predstavlja 50% ukupnih prihoda trgovaca. Posebno se pokazalo važnim i koliko su i kako ove namirnice izložene u trgovinama, odnosno pokazalo se važnim da odjel svježe hrane bude atraktivnije i upadljivije dizajniran.
Kako bi privukli i zadržali željene potrošače, neki su se trgovci fokusirali na raznovrsne ponude svježih namirnica, od voća i povrća, do delikatesa i zdravo pripremljene hrane i mliječnih proizvoda, pa sve do posebnih vrsta svježe morske hrane. No, ni ponudu svježih namirnica nije lako organizirati: pokazalo se da trgovci najčešće imaju problema sa složenom strukturom lanca dobavljača koji su specifični za kategoriju svježe hrane, te sa čestim promjenama u cijenama robe.