Otkrili što trgovcima donosi bolju zaradu

Globalna analiza konzultantske kuće A.T. Kearney pokazala je kako se poslovanje današnjih trgovina temelji na riječi 'svježe'.

17.12.2012.
13:53
VOYO logo

Kako je pokazala analiza spomenute tvrtke, poboljšanjem programa svježih namirnica, trgovcima se pruža prilika za povećanje neto marže od 2 do 12 posto, prenosi portal jatrgovac.com.

Naime, analiza je pokazala da grupa svježih namirnica u zapadnoj Europi predstavlja 50% ukupnih prihoda trgovaca. Posebno se pokazalo važnim i koliko su i kako ove namirnice izložene u trgovinama, odnosno pokazalo se važnim da odjel svježe hrane bude atraktivnije i upadljivije dizajniran.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako bi privukli i zadržali željene potrošače, neki su se trgovci fokusirali na raznovrsne ponude svježih namirnica, od voća i povrća, do delikatesa i zdravo pripremljene hrane i mliječnih proizvoda, pa sve do posebnih vrsta svježe morske hrane. No, ni ponudu svježih namirnica nije lako organizirati: pokazalo se da trgovci najčešće imaju problema sa složenom strukturom lanca dobavljača koji su specifični za kategoriju svježe hrane, te sa čestim promjenama u cijenama robe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo