Otvorene su prijave za četvrto izdanje IdejaXice, natjecanja namijenjenog studentima i nadolazećim generacijama marketinških stručnjaka i inovatora koje se održava u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija. IdejaXica omogućuje jedinstvenu priliku mladim talentima da pokažu svoje znanje i kreativnost rješavajući realne zadatke iz prakse, a ovogodišnji zadatak - Bankarenje bez kravate osmislila je Erste banka prateći najnovije trendove koji se sve više usmjeravaju u digitalne komunikacije.
Ovogodišnji natječaj uključuje osmišljavanje marketinške strategije za koncept Bankarenje bez kravate te kreiranje sadržaja za web stranicu www.bankarenje.hr/bezkravate. Stranica će za vrijeme trajanja natječaja služiti kao agregator svih objava na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter koje uključuju hashtag #BankarenjeBezKravate.
"Svjesni smo kako današnja bankarska ponuda, zbog svoje raznolikosti i zakonske regulative, nije baš uvijek dovoljno razumljiva. Upravo smo iz tog razloga razvili koncept Bankarenje bez kravate koji objašnjava bankarske proizvode i usluge jezikom razumljivim svima. Želja nam je imati što jasniju i transparentniju komunikaciju s klijentima kako bismo im omogućili da iskoriste puni potencijal naših proizvoda i usluga. Upravo to i jest izazov za studente ove godine, a pobjednika ili pobjednički tim Erste banka nagrađuje nagradom u vrijednosti od 10.000 kn. Vjerujemo da će im ovaj izazov biti zanimljiv jer će relativno nepoznat svijet financija uploadati u već njima poznatu online svakodnevicu. Veselimo se radovima i načinima na koji će studenti skinuti kravatu s bankarenja", izjavila je ovogodišnja predsjednica žirija Nina Pentek, direktorica Sektora marketinga Erste banke. Tom prilikom naglasila je važnost prisutnosti banke u digitalnom svijetu, ali i to kako bankarenje ulazi u novo doba, što potvrđuje i nedavno osnivanje Službe za digitalni marketing.
O finalistima IdejaXice odlučuje stručni žiri kojeg čine vrhunski stručnjaci iz područja marketinga dok o pobjedniku odlučuje klijent, odnosno Erste banka. Finalistima natjecanja uz kotizacije će biti osiguran i smještaj u Rovinju za vrijeme trajanja Dana komunikacija. Na natječaj se mogu prijaviti studenti koji studiraju u Hrvatskoj i studenti koji imaju hrvatsko državljanstvo, a studiraju u inozemstvu. Prijavitelji mogu biti pojedinci ili tim s najviše pet članova. Radovi se mogu predati do 20. ožujka 2015. putem adrese elektronske pošte: info@danikomunikacija.com
Velika novost ovogodišnjih Dana komunikacija su besplatne kotizacije za sve studente. Na ovaj način festival se još više želi približiti budućim profesionalcima te im omogućiti stjecanje znanja i uvid u praktične primjere predavanja u sklopu programa festivala u kojem će sudjelovati najveća imena struke. Više o festivalu možete pronaći na www.danikomunikacija.com
Natječaj IdejaXica zajednički organiziraju HURA i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Studij dizajna, Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, Visoka škola tržišnih komunikacija Agora, Rochester Institute of Technology i drugi.