Što se to događa s mlijekom i mliječnim proizvodima?

Ovaj mjesec su svi potrošači mlijeka i mliječnih proizvoda sasvim sigurno ostali šokirani poskupljenjem gotovo svih artikala iz navedene kategorije.

16.6.2013.
10:06
VOYO logo

I to se ne radi o, kako političari znaju tepati, korekcijama cijena, nego o vrtoglavom rastu cijena od 6-20 posto ovisno o vrsti proizvoda, pri čemu je maslac definitivno kralj poskupljenja, od gotovo 20 posto u prosjeku, piše portal supermarketi.info.

Poskupljenja su zabilježena u asortimanima svih velikih mljekarskih brandova. No, da stvar bude još gora, poskupljenja su u odnosu na prošli mjesec zahvatila i poneke artikle voća, pa i oni koji teže zdravijoj prehrani imaju sve više izazova ostati u tom režimu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao konačni udarac dolazi poskupljenje salama, dakle mesnih prerađevina, koje su dugo vremena bile utočište onima koji žele samo što jeftinije preživjeti iz mjeseca u mjesec.

Poskupljenja su zahvatila gotovo sve kategorije artikala

Također, ovaj mjesec zamijećena razlika između najpovoljnije i najnepovoljnije košarice iznosi 57,33 kn, što je 10,90 kn više nego prošli mjesec, što će za građane značiti lošu stvar, jer sad više moraju pratiti akcijske cijene i sniženja nego prošli mjesec.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ono što zapravo zastrašuje, jest činjenica da su poskupljenja zahvatila gotovo sve kategorije artikala. Nasuprot tome, trendovi pojeftinjenja, osim što su malobrojni, u isto su vrijeme i potpuno beznačajni.

Sve trendove poskupljenja i pojeftinjenja u odnosu na travanj možete pogledati u preglednim tablicama OVDJE.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo