Što motivira potrošače saznajte na novoj radionici HOWtoWOW akademije

U organizaciji Hrvatskog udruženja za tržišno komuniciranje (HURA) u ponedjeljak, 11.

6.11.2013.
11:44
VOYO logo

Radionica je namijenjena svima iz oglašivačke industrije koji žele saznati više o motivaciji u pozadini potrošačkog ponašanja te kako na pozitivan i etički prihvatljiv način unaprijediti brand optimizirati poslovanje i konkurentnost.

Najbržem čitatelju koji je prvi točno odgovorio na kviz koji smo objavili u srijedu, 6. studenoga darovali smo jednu kotizaciju za radionicu.

Dobitnik: Antonio Tepić

Za kviz klikni ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ime dobitnika objavit ćemo u petak, 8. studenoga.

Pravila nagradnjača saznajte ovdje.

Radionicu će voditi Paul Arnold, psiholog s čak 25 godina iskustva u oglašavanju te vlasnik zlatnog, srebrnog i brončanog Euro Effiea. Arnold je vlasnik i brojnih magisterija i MBA, među kojima i titule Master Practicioner u neuro-lingvističkom programiranju koje se bavi modeliranjem obrazaca ponašanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U sklopu teoretskog dijela radionica će ponuditi odgovore na dva ključna pitanja i devet principa bihevioralne ekonomije, a kroz brainstorming vježbe za potencijalnu primjenu svih glavnih principa, polaznici će steći znanje za realnu primjenu na vlastitim brandovima.

HOWtoWOW akademija nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Grahama Singletona, Paula Arnolda, Dietmara Dahmena, Paula Burnsa, Davea Birrsa i Gurdeepa Purija.

Više informacija o radionici i prijavi na sudjelovanje: http://how-to-wow.hura.hr/

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
ksw
NE PROPUSTI 21. VELJAČE!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
SKUPLJE ZADUŽIVANJE /

Imate kredit? Stručnjak izračunao koliko će se povećati rata u 2024: 'Na simulaciji kredita od 100.000 eura…'