Hrvati se već opskrbljuju u Eurospinu, talijanskom lancu diskontnih trgovina, koji zasad nije službeno potvrdio svoj dolazak u Hrvatsku, ali je podigao internetsku stranicu na hrvatskom jeziku poručujući kako treba pričekati još malo jer stižu.
"Za 150 eura napunimo gepek - nakupujemo tjestenine, ulja, riže, sredstva za čišćenje, deterdžente za pranje, pasiranu rajčicu... Ima i slatkiša. Sve je to puno jeftinije nego u Hrvatskoj", priča za 24sata jedan stanovnik Istre, koji svoj prtljažnik puni u Eurospinu u Kopru.
Godišnja ušteda za obitelj 32.412 kuna
Eurospin na svojim stranicama navodi podatke talijanske udruge potrošača Altroconsumo "kako prosječna obitelj u Italiji može uštedjeti 32.412 kuna na godinu ako kupuje u njihovu dućanu, a ne u klasičnom supermarketu."
Inače, među robnim markama najviše nude onih svojih te brojne talijanske marke koje nisu poznate izvan Hrvatske. Goran Pavlović, glavni urednik portala Ja TRGOVAC, objašnjava kako više od 90 posto asortimana Eurospina čine upravo takvi brendovi. No, kupac iz Istre, tvrdi da u slovenskim trgovinama imaju i poznate robne marke, kao što su Barilla i Rio Mare.
Pozdrav konkurenciji
"Upravo su niske cijene njihova ključna prednost naspram ostalih", kaže, pak, Pavlović dodajući kako će Eurospin navodno samostalno graditi poslovnice, pa bi ih u prvome mahu mogli otvoriti čak dvadesetak. U međuvremenu, u gradovima kojima živi više od 10.000 stanovnika kupuju zemljišta, unajmljuju prostore i traže zaposlenike.
"Dobro je da na hrvatskom tržištu imamo konkurenciju, pogotovo za nas potrošače, jer onda imamo više izbora. Sigurno će morati ići s jačim akcijama da privuku građane. A mnogi potrošači paze na svaku lipu i sigurno će kupovati u Eurospinu, jer i sad marljivo prate akcije te obilaze više trgovačkih centara kako bi prošli što povoljnije", smatra Hana Jurić, predsjednica udruge Društvo za zaštitu potrošača Istre.