Dok pažnju domaće i svjetske javnosti zbog svog superauta Concept_Two najviše plijeni sam Mate Rimac malo je poznato da su na njegovoj "automobilskoj zvijeri" radile i brojne hrvatske tvrtke.
Među njima, primjerice i Lipik Glas koji inače proizvodi staklo za europsku i američku automobilsku industriju. U Lipiku su tako proizvedeni stakleni elementi koji se ugrađuju u C_Two. To se odnosi kako na vjetrobransko, tako i na ostala stakla, koja su posebno dizajnirana upravo za Rimčevo supervozilo.
"Staklo koje proizvodimo za Rimčevo vozilo dosta je lagano i ima vrlo dobre optičke karakteristike", otkriiva direktor tvrtke Danijel Zdjelarević dodajući kako je na tom projektu unatrag godinu dana radilo troje njihovih inženjera i još nekoliko stručnjaka.
No, Rimac kaže kako za predstavljanje u Ženevi nisu koristili stakla proizvedena u Lipik Glasu, ali ističe da će ih koristiti u daljnjoj proizvodnji automobila C_Two.
Cijena 'sitnica'
Svoj doprinos novom Rimčevom električnom bolidu dao je i Pastor, proizvođač vatrogasnih aparata, koji je proizveo poseban aparat za gašenje požara, koji je ugrađen u C_Two. "Radi se o aparatu punjenom ekološkim plinom, specijalno dizajniranom i razvijenom prema željama naručitelja. Aparat je nastao kao nastavak naše serije “Computer edition”, koja je izbačena još prije desetak godina, a namijenjena je gašenju početnih požara elektroničke opreme i vrlo se dobro prodaje u EU", kaže za Jutarnji listHrvoje Popović, predsjednik Uprave Pastora.
Na Rimčevom automobilu radilo je navodno 20-ak hrvatskih tvrtki među kojima i Ferometal, Tehnohidraulika, Strojopromet te Tomić & Co.
U planu je proizvodnja 150 električnih bolida koje Rimac planira prodavati po 1,7 milijuna eura.