NEM (New Europe Market), događaj za televizijske i medijske profesionalce, počinje u srijedu pozdravnim videom predsjednika Republike Hrvatske Ive Josipovića, pokrovitelja prvog NEM-a. Službeni prezenter NEM-a Joe Lynam, BBC-jev dopisnik poslovnih vijesti, najaviti će prvi panel Content is the key kojim započinju trodnevne panel diskusije, vodećih stručnjaka iz cijelog svijeta, te četverodnevni sajam medijskog sadržaja.
Na najvećem skupu medijskih stručnjaka koji se okupljaju u Dubrovniku od 8. do 11. svibnja prisustvovat će preko 200 vodećih tvrtki (s područja televizije, produkcije, marketinških agencija, IPTV-a, kabelske distribucije) te 500-tinjak sudionika, opinion makera iz industrije iz cijelog svijeta.
14 tematskih panela
Sedamdeset i pet panelista sudjelovat će na 14 tematskih panela, gdje će se raspravljati o najnovijim trendovima na tržištu prodaje oglasnog prostora, PR-a i marketinga te distribucije kanala.
Mediavision, tvrtka s višegodišnjim iskustvom u distribuciji kanala te marketingu i PR-u za kanale odabrao je luksuzni dubrovački hotel Rixos Libertas kao mjesto koje će po prvi puta predstaviti Hrvatsku kao važnog medijskog igrača u regiji.
NEM će obilježiti i content market, organiziran za medijske tvrtke iz regije i svijeta omogućavajući im da predstave svoje proizvode, usluge i brendove te pružajući im priliku za sklapanje novih poznanstava i pokretanje novih poslovnih prilika.
Važnost predstavljanja industriji prepoznalo je nekoliko tvrtki koje su na NEM-u, za svoje kolege i partnere organizirali: Eutelsat Coffee break, Fox International Channels Happy Hour, MaxTV Coffee Break.
Večeri uz partije
Večeri na NEM-u su rezervirane za partije na spektakularnim dubrovačkim lokacijama, Viasat Party otvorenja sa Soulfingersima u srijedu 8. svibnja u Rixos Libertasu, te veliki NEM party u četvrtak 9. svibnja u povijesnoj Tvrđavi Revelin.
Organizatori NEM-a, tvrtka Mediavision, vjeruje da će se ovogodišnjim prvim NEM-om postaviti odlični temelji kako bi ovaj događaj postao tradicionalna godišnja konferencija koja će dokazati da je regija Jugoistočne Europe važna poslovna destinacija na medijskom tržištu.
Sve novosti o NEM-u možete pratiti na Facebooku, Twitteru, Linkedinu i te na Instagramu putem službenog hashtaga #NEM2013.