"Poznavanje nacina na koji ljudi zive kod kuce preduvjet je za stvaranje IKEA asortimana koji odgovara potrebama vecine ljudi. Velik broj ljudi diljem svijeta, pa tako i u Hrvatskoj, prilikom planiranja uredenja doma ogranicen je kucnim budzetom, ali i sve manjim zivotnim prostorom. Zato tvrtka IKEA razvija inovativna rjesenja i proizvode za uredenje doma po cijenama koje si vecina ljudi moze priustiti", porucuju iz ove robne kuce.
Racionalizacija troskova i smanjivanje ostecenja
Vecina proizvoda koji se upravo dostavljaju pakirana je u plosnate pakete, koncept smisljen kako bi se racionalizirali troskovi i smanjila vjerojatnost ostecenja. Dizajn proizvoda prilagoden je prijevozu u plosnatim paketima i drugim nacinima koji umanjuju troskove prijevoza i utjecaj na okolis, a samim time utjecu i na cijenu.
Lako sastavljanje kod kuce
Dizajn proizvoda omogucuje lako sastavljanje kod kuce, dok plosnato pakiranje olaksava samostalno preuzimanje proizvoda i prijevoz do kuce. Zahvaljujuci tome, krajnja je cijena proizvoda niza jer ne ukljucuje troskove usluga prijevoza i sastavljanja koje kupci mogu preuzeti na sebe.
Tristotinjak IKEA zaposlenika radit ce na tome da sve bude spremno za otvorenje krajem ljeta 2014.